نیروی انتظامی با حفظ امنیت به توسعه جامعه کمک می‌کند


نیروی انتظامی با حفظ امنیت به توسعه جامعه کمک می‌کند

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امنیت، پایه و اساس پیشرفت و توسعه جامعه است و نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد اجتماعی که ماموریتش حفظ امنیت و ایجاد آرامش برای مردم است، به این امر نیز کمک می‌کند.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه شنبه در دیدار با روسای پلیس‌ فتا، آگاهی، امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی کردستان و کارکنان این مجموعه‌ها اظهار داشت: مردم نیروهای انتظامی را از خود و همراه خود می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه پلیس مردمی و در خدمت دین و ملت است و این افتخاری برای آنهاست، اضافه کرد: پلیس باید طوری در جامعه جلوه کند که مردم، آن را از خود بدانند که با عملکرد دلسوزانه پلیس، وضعیت به گونه‌ای است که مردم، نیروهای انتظامی جزیی از خود می‌دانند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با اشاره به ماموریت‌های مهم وحساس پلیس آگاهی افزود: ماموریت پلیس فتا هم برقراری امنیت مردم در فضای مجازی است و با مشارکت و همراهی مردم با موفقیت نیز در این عرصه گام برداشته است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه ماموریت نیروی انتظامی برابر مقررات و رافت اسلامی و احترام به قانون در جامعه اجرا شود، گفت: افراط و تفریط در هیچ کاری به صلاح نیست لذا همه باید کار خود را به درستی انجام داده و تحت تاثیر شرایط محیطی قرار نگیریم تا به آرامش درونی و اجتماعی برسیم.

وی پلیس امروز را پلیس اسلامی و متکی به اعتقادات و باورهای دینی دانست و یادآور شد: پلیس باید با تقوا باشد، رابطه خوبی با خدا داشته باشد و اعتقادات و باورها و استفاده از علم روز را به کارکنان خود تزریق کند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) تاکید کرد: آن حضرت شخصیت علمی و باتقوایی بودند و به برکت وجود ایشان، از شهر قم علم به تمام جهان صادر می‌شود و امروز مذاهب مختلف در قم در حال تحصیل هستند از جمله دانشگاه مذاهب که در ترویج دین مقدس اسلام بسیار مهم و تاثیرگذار است.

سرهنگ عبدالله فاتحی رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات و وظایف حوزه پلیس آگاهی، پلیس فتا و پلیس امنیت اقتصادی را تشریح کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...