وجود 3000 رأی اولی در اسدآباد


وجود 3000 رأی اولی در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد از پیش بینی 2500 نفر مجری و دستاندرکار همکاری برای برگزاری انتخابات مجلس این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان اسدآباد دارای 72 هزار نفر جمعیت واجد شرایط برای شرکت در انتخابات بوده که 3000 نفر از این میزان جمعیت رأی اولی هستند.

مجید درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، تعداد شعب پیش بینی شده برای اخذ آرای مردم شهرستان در راستای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۱۱۵ شعبه برشمرد و تصریح کرد: در شهرستان اسدآباد ۳۳ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس نام نویسی کردند که تمامی این افراد از قشر مردان بوده و پنج نفر از این داوطلبان دارای مدرک دکتری و مابقی دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و موردی از زنان داوطلب ثبت نام برای انتخابات مجلس در اسدآباد نداشته ایم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسدآباد تصریح کرد: بعد از پایان ثبت‌نام انتخابات مجلس پنج نفر از افراد داوطلب ثبت نامی از حضور در عرصه انتخابات مجلس یازدهم انصراف دادند و شمار افراد داوطلب ثبت نامی این شهرستان به ۲۸ نفر رسید.

وی با بیان اینکه انتخابات نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است، افزود: مردم همواره حضوری پررنگ پای صندوق‌های رأی داشته اند و این از افتخارات نظام است که همه ارکان مهم آن با رأی مردم انتخابات می شوند و همواره در تمامی دوره های انتخابات مردم دیار سیدجمال حائز مشارکت حداکثری در انتخابات در سطح استان و کشور بوده اند.

درویشی با اشاره به اینکه اجرای مر قانون مهمترین هدف هیئت اجرایی انتخابات شهرستان است، یادآور شد: اجرای قانون دستور اصلی کار ما بوده و با امانتداری بی‌طرفی کامل روند برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه