آموزش زبان در آموزشگاه زبان برتر


آموزش زبان در آموزشگاه زبان برتر

آموزشگاه زبان برتر با استفاده از بهترین اساتید ایران دوره‌های آموزش زبان‌های مختلف زنده دنیا را در تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام زبان برتر، هدف این آموزشگاه بر این بوده است که بهترین آموزشگاه زبان تهران برای همه سطوح و همه زبان‌ها باشد. در حال حاضر آموزشگاه زبان برتر می‌خواهد بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران و همچنین بهترین موسسه زبان ترکی در تهران باشد. علاوه بر این در آموزشگاه زبان برتر دورهای تدریس زبان ایتالیایی و فرانسه نیز برگزار می‌شود که در ذیل توضیحات آن آمده است.

آموزش زبان ایتالیایی

زبان ایتالیایی چهارمین زبان رایج در دنیا محسوب می‌شود و در کشورهایی مانند سوئیس و واتیکان این زبان به‌عنوان زبان رسمی و اصلی مردم شناخته‌شده است. این روزها افراد زیادی به دلایل مختلفی همچون تحصیل در دانشگاه‌های ایتالیا، قصد یادگیری زبان ایتالیایی را دارند. زبان فرانسه هم یکی از محبوب‌ترین زبان‌های دنیا بوده و در بسیاری از نقاط جهان به‌عنوان زبان رسمی استفاده می‌شود. آموزشگاه زبان برتر، اساتید باتجربه‌ای درزمینهٔ تدریس زبان ایتالیایی و فرانسوی دارد و به همین دلیل آموزشگاه مناسبی برای یادگیری زبان‌های خارجی محسوب می‌شود.

افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کشور ایتالیا رادارند، باید قبل از هر کاری اقدام به یادگیری این زبان کنند. هرساله افراد زیادی برای ادامه تحصیل در رشته‌های مانند معماری و هنر به ایتالیا سفر می‌کنند. دانشگاه‌های ایتالیا سطح علمی بسیار بالایی دارند و گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های این کشور کار نسبتاً آسانی است و به همین دلیل هرساله دانشجویان زیادی از سراسر دنیا برای تحصیل به کشور ایتالیا سفر می‌کنند.

آموزشگاه برتر به خاطر اساتید مجربی که دارد، بهترین گزینه برای یادگیری زبان ایتالیایی محسوب می‌شود و زبان‌آموزانی که قصد سفر برای ادامه تحصیل را دارند، بعد از گذراندن دوره‌های مقدماتی تا حدی به این زبان تسلط پیدا می‌کنند. مدرسین این آموزشگاه مهارت لازم برای انتقال مطالب آموزشی به زبان آموزان رادارند و به همین دلیل زبان آموزان با ثبت‌نام در این آموزشگاه حتماً به نتیجه موردنظر خود خواهند رسید.

آموزش زبان فرانسوی

زبان فرانسه، زبان رسمی بسیاری از ایالت‌های کانادا بوده و افرادی که قصد سفر یا ادامه تحصیل در این ایالت‌ها رادارند، باید قبل از سفر اقدام به یادگیری زبان فرانسه به‌طور اصولی کنند. آموزشگاه زبان برتر، برای بازدهی بهتر زبان آموزان، ساختار زبان فرانسه را به زبان آموزان، آموزش می‌دهد. مدرسان برتر برای آموزش ساختار زبان فرانسه، تفاوت بین اسم‌ها و افعال را به زبان آموزان، تدریس می‌کنند. در دوره‌های مقدماتی آموزش زبان فرانسه، مدرس سعی می‌کند تا تلفظ صحیح الفبای فرانسه را به‌درستی به زبان آموزان آموزش دهد تا آن‌ها در مراحل بالاتر مشکلی با تلفظ لغات نداشته باشند. گرامر زبان فرانسه تأثیر خاصی در یادگیری این زبان دارد و به همین دلیل اساتید آموزشگاه زبان برتر، با نوین‌ترین روش‌های ممکن، گرامر این زبان را آموزش می‌دهند.

یکی دیگر از نکات آموزشی که مدرسین برتر به آن اهمیت می‌دهند، یادگیری لغات جدید در هر جلسه از کلاس است. مدرسین این آموزشگاه از زبان آموزان می‌خواهند تا لغات جدید را در قالب جملات به کار ببرند و با این روش آن‌ها لغات جدید را فراموش نمی‌کنند. مدرسین برتر بر این باورند که زبان آموزان توانایی یادگیری ۳۰ لغت و عبارت جدید در روز رادارند و به همین دلیل در هر جلسه از کلاس، زبان آموزان با لغات و عبارات جدیدی آشنا می‌شوند. اساتید در هر جلسه از کلاس، کلماتی که در زبان فرانسه رایج هستند را به زبان آموزان آموزش می‌دهند و همچنین از زبان آموزان می‌خواهند که کلمات و عبارات جدیدی جستجو کنند.

زبان‌آموزانی که اقدام به یادگیری زبان فرانسه می‌کنند، پیشنهادات شغلی بیشتری خواهند داشت زیرا فرانسه زبان بین‌المللی بوده و کاربرد زیادی دارد. آموزشگاه زبان برتر با استفاده از به‌روزترین متدهای آموزشی، زبان فرانسه را در سطوح مختلف به زبان آموزان، آموزش می‌دهد و زبان آموزان با شرکت در کلاس‌های این آموزشگاه می‌توانند بعد از مدتی به این زبان پرکاربرد تسلط پیدا کنند.

اساتید برتر، توانایی زبان آموزان را می‌سنجند و با توجه به توانایی‌های آن‌ها در مهارت‌های شنیداری و یا بصری به آن‌ها آموزش می‌دهند. بعضی از زبان آموزان با دیدن فیلم یا گوش دادن به اخبار بهتر این زبان را یاد می‌گیرند و درنتیجه دیدن فیلم کمک بزرگی به آن‌ها می‌کند. یکی از ایده‌هایی که کمک بزرگی به یادگیری زبان فرانسه می‌کند، خواندن کتاب و موضوعات موردعلاقه به زبان فرانسه است. اساتید از زبان آموزان می‌خواهند بعد از خواندن کتاب یا مقاله به زبان فرانسه، آن را بازنویسی کرده و سپس در مورد آن کنفرانس دهند. این روش موجب تقویت مهارت مکالمه می‌شود و همچنین می‌تواند مهارت خواندن را افزایش دهد. در آموزشگاه زبان برتر، مدرس از زبان آموزان می‌خواهد با یکدیگر صحبت کنند و با این کار ذهن آن‌ها را به چالش می‌کشاند. طبق نظریه زبان شناسان، صحبت کردن به زبانی که در حال یادگیری آن هستید، مؤثرترین روش برای یادگیری آن زبان است و موجب پیشرفت چشمگیری می‌شود. بحث‌های گروهی که در کلاس انجام می‌شود، عامل مهمی برای یادگیری زبان فرانسه است.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید