نامزد کریس رونالدو مهمان ویژه شوی دولچه اند گابانا


نامزد کریس رونالدو مهمان ویژه شوی دولچه اند گابانا

جورجینا رودریگز نامزد رونالدو در مهمانی ویژه دولچه اند گابانا شرکت کرد

جورجینا رودریگز نامزد رونالدو در مهمانی ویژه دولچه اند گابانا شرکت کرد

جورجینا رودریگز نامزد رونالدو در مهمانی ویژه دولچه اند گابانا

جورجینا رودریگز نامزد اسپانیایی کریستیانو رونالدو، در ماه های اخیر فعالیت گسترده ای در دنیای مد داشته و روز جمعه او یکی از میهمانان خاص و ویژه مراسم کت واک و معرفی کلکسیون جدید برند دولچه اند گابانا بود که در سالن تئاتر آلا اسکالای میلان برگزار شد.

خود جورجینا استوری ها وتصاویر مختلفی از حضورش در این مراسم در صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر کرده و دربرخی از این تصاویر خود جورجینا را در حالی که لباسهایی از برند معروف Dolce Gabbana به تن دارد می بینیم و او خیلی شاد و خوشحال از حضور در چنین مراسمی به نظر می رسد. جورجینا در زیر اولین پستش نوشته:« در درون یک رویا.» و در ادامه به زبان ایتالیایی نوشته:« ما از همان جنس رویاها ساخته شده ایم . دنیای کوچک ما در محاصره رویاهاست.»

روز دوشنبه و بعد از آنکه توپ طلای سال 2019 به لیونل مسی رسید، جورجینا رودریگز با انتشار پست بلند بالایی به نامزدش کریس رونالدو روحیه داد و به حمایت از او پرداخت. حالا جورجینا با بیش از 14.5 میلیون هوادار در اینستاگرام به عنوان یکی از اینفلوئنسرهای معروف دنیا شناخته می شود و از همین رو از او برای شرکت در رویدادهای بزرگ تبلیغاتی و تجاری دعوت به عمل می آید.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل