مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته‌ای که گذشت


مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته‌ای که گذشت

بندرعباس- ایرنا- آغاز ثبت نام داوطلبان مجلس، راه اندازی خط پروازی جاسک - تهران، کشف بیش از 13 تن پیش ساز مواد مخدر، پیوست چند تجهیز نظامی به ناوگان نیروی دریایی ارتش، مرگ دو نفر بر اثر ابتلا به آنفلوآنزا ، هشدار هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر و برگزاری چند دیدار مهم ورزشی از جمله مهمترین اخبار هرمزگان در هفته گذشته است.

هرمزگان در هفته گذشته (۹ تا ۱۵ خرداد) شاهد رخدادهای مختلفی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و دیگر بخش‌ها بود که در این گزارش مهمترین این رخدادها مرور می‌شود.

سیاسی

همزمان با سراسر کشور، ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان آغاز شد و تا پایان زمان نام نویسی در روز جمعه ۱۵ آذرماه، شمار ثبت نام شدگان در این استان به ۸۲ نفر رسید.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: با ثبت‌نام ۲۲ داوطلب تا پایان ششمین روز، تعداد داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان به ۸۲ نفر رسید.

سعید ناجی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این تعداد در سه حوزه مرکزی، غرب و شرق هرمزگان کردند که شامل ۲۰ داوطلب مرد و ۲ زن بودند.

نشست شورای اداری شهرستان قشم روز سه‌شنبه گذشته برگزار شد که طی آن آرش نیرومند و عبداللطیف گورانی به ترتیب به عنوان بخشدار بخش‌های حَرّا و شهاب شهرستان قشم معارفه شدند.

اقتصادی

در راستای طرح توسعه سواحل مکران ، خط پروازی بندرجاسک به تهران به صورت رفت و برگشت پنجشنبه گذشته راه اندازی شد.

پرواز هوایی بندرجاسک به تهران در هفته ۲ مرتبه، در روزهای یکشنبه و پنجشنبه انجام می‌شود که با راه اندازی این خط شمار خطوط هوایی در هرمزگان به شش شهرستان شامل بندرعباس، قشم ، کیش، بندرلنگه ، بوموسی وجاسک رسید.

استاندار هرمزگان گفت: با موافقت معاون اول رییس جمهوری ، مبلغ ۲۵ میلیارد ریال برای پشتیبانی از خط پرواز بندرجاسک - تهران در اختیار این استان گذاشته می شود.

فریدون همتی روز پنجشنبه گذشته در آیین راه‌اندازی خط پروازی بندر جاسک - تهران اظهار داشت: این پرواز اصلی‌ترین نیاز منطقه برای مردم و توسعه گران بود که اکنون برآورده شده است.

یک میلیون و ۳۷ هزار و ۸۰۲ تی.ای.یو کانتینر از ابتدای سالجاری تاکنون در بندر شهید رجایی بندرعباس تخلیه و بارگیری شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۸۸۴ هزار تی.ای.یو کانتینر پر و ۱۵۳ هزار و ۸۰۲ تی.ای.یو کانتینر خالی بوده است.

الله مراد عفیفی پور روز دوشنبه گذشته با تشریح عملکرد کانتینری بندر شهید رجایی درخصوص کانتینرهای پر افزود: در مدت یادشده ۲۴۲ هزارو ۶۵۲ تی.ای.یو کانتینر صادراتی با افزایش ۲ درصدی و ۳۳۰ هزار و۳۰۰ تی.ای.یو کانتینر وارداتی با کاهش ۲۱ درصدی در این بندر جابه جا شده است.

واحد شش نیروگاه گازی خلیج فارس برای انجام تعمیرات اساسی ۲۴ هزار ساعته از شبکه برق کشور جدا شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت برق خلیج فارس گفت: این اقدام توسط پیمانکار داخلی و با نظارت متخصصان نیروگاه، در راستای برنامه‌ریزی‌های قبلی در قالب قرارداد پیش‌بینی شده به مدت ۶۰ روز با احتساب زمان تامین قطعات آغاز شد.

محمد مهنی‌نژاد روز دوشنبه هفته پیش در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در این مدت بخش‌های مختلف واحد از جمله توربوکمپرسور، ژنراتور و تاسیسات جانبی مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار هرمزگان از تصویب تخصیص ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت ناشی از سیل در استان خبر داد.

فریدون همتی شامگاه شنبه گذشته در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان اظهار داشت: براساس تصویب دولت این اعتبار برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل به ویژه به زمین‌های کشاورزی استان اختصاص یافت و در میان شهرستان‌هایی که بیشترین خسارت را دیده بودند، توزیع شد.

دامداران و پرورش دهندگان طیور هرمزگان باید از این پس برای تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز که عمده‌ترین آن کنجاله سویا، ذرت و جو است، در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی عضو شوند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی هرمزگان روز پنجشنبه گذشته در جمع خبرنگاران گفت: فعالان بخش دام و طیور شامل، بهره‌برداران حقیقی و حقوقی، اتحادیه ها، تشکل های مرتبط و زنجیره‌های تولید باید اطلاعات خود را با مراجعه به آدرس سایت www.SPS.bki.ir در سامانه بازارگاه ثبت و تکمیل کنند.

طهماسب غلام‌پور اظهار کرد: تعیین حساب بانکی برای خرید در سامانه بازارگاه نهاده های دامی از طریق لینک بانک کشاورزی بوده که متقاضیان باید هماهنگی لازم را در این خصوص داشته باشند.

۱۶۵ نقطه‌خوردگی خط ۲۶ اینچ انتقال نفت بندرعباس به رفسنجان توسط واحد مهندسی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس ترمیم و تعمیر شد که ۲۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی را به دنبال داشت.

معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج‌فارس گفت: با بکارگیری امکانات شرکت و توانایی کارکنان منطقه و هم‌چنین توجه به پراکندگی نقاط و سایر عوامل تاثیرگذار در اجرای این طرح از قبیل لزوم اخذ بارنامه، ترافیک جاده‌ای در طول ۳۰۰ کیلومتر مسیر، این میزان صرفه‌جویی رقم بسیار خوبی است.

محمدمهدی جامعی روز یکشنبه گذشته درجمع خبرنگاران افزود: با توجه به گستردگی و پراکندگی نقاط تعمیرشده، برنامه‌ریزی دقیقی در خصوص کاهش چشم‌گیر هزینه‌ها و سرعت‌بخشی در تعمیر نقاطی از خط که پوشش آنها برای اجرای تعمیرات حذف شده بود، این کار در زمان ممکن ۱۰۵روز انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: صندوق امداد ولایت این نهاد از زمان راه اندازی(سال۹۶) تاکنون،۱۶ هزار و ۲۰۶ فقره تسهیلات بی‌بهره (قرض‌الحسنه) به نیازمندان ومددجویان این نهاد پرداخت کرده است.

علی الهیاری سه شنبه گذشته اعلام کرد: ۱۲ هزار و ۴۳۳ مورد از تسهیلات بااعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال درقالب وام‌های ضروری (حمایتی)، ۲ هزار و ۱۳۹ مورد وام اشتغال بااعتبار ۳۲۲ میلیارد و ۱۶۰میلیون ریال و هزار و ۶۳۴ مورد وام مسکن به مبلغ ۸۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

هرمزگان با برخورداری از ۷۵ تعاونی صیادی و افزون‌بر ۱۳هزار عضو، جایگاه برتر در کشور را به خود اختصاص داده است.

رییس گروه رفاهی صیادان شیلات هرمزگان روز پنجشنبه گذشته در جمع خبرنگاران بیان کرد: فعالیت‌ تعاونی‌های صید و صیادی از اهمیت زیادی برخوردار است به طوری که اکنون ۳۲ هزار نفر صیاد در استان زیر پوشش این تعاونی‌ها مشغول به کار هستند.

عزیزالله صادقی افزود: در حال حاضر بیشترین تعداد تعاونی صیادی مربوط به شهر جاسک(شرقی‌ترین منطقه هرمزگان) و کمترین آنها در پارسیان (غربی ترین نقطه این استان) و همچنین شهرهای قشم، سیریک، بندرلنگه و میناب فعالیت دارند.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: امسال ۱۲ هزار تن خرمای پیارم از نخلستان‌های هرمزگان در شهرستان حاجی آباد برداشت شد که در همسنجی با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مسعود گرگیج شنبه گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال حدود ۵۰ درصد از خرمای برداشت شده به کشورهای‌ اروپایی، استرالیا، کانادا و دیگر کشورها صادر و مقابقی نیز در خود استان و سایر استان‌های کشور مصرف می‌شود.

آموزش و پرورش

هفته گذشته عملیات ساخت ۲ باب مدرسه ۶ کلاسه با مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی خیران در روستاهای ایسین بندرعباس آغاز شد.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان روز سه شنبه گذشته در آیین کلنگ زنی این فضاهای آموزشی گفت: این فضاهای آموزشی شامل ساخت مدرسه ۶ کلاسه صاحب الزمان در محله نوایسین با ۳۷۸ مترزیربنا و هزارو ۵۰۰ مترمربع مساحت زمین است که با مشارکت ۱۰میلیارد ریالی خیر مدرسه ساز ساخته می‌شود.

موسی دادی‌زاده سرخایی افزود: همچنین ساخت مدرسه ۶ کلاسه امام حسن مجتبی(ع) نیز در زمینی به مساحت هزار و ۸۶۹مترمربع و با زیربنای ۳۷۸متر در روستای خورلور ایسین اغازشد که سهم خیر نیک اندیش در این طرح ۱۰ میلیارد ریال است.

۵۵ نفر از دبیران شاغل در پژوهش سرای دانش آموزی و کار وفناوری سراسر هرمزگان شیوه های کارآفرینی و راه های کسب وکار را آموزش دیدند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش گفت: آموزش های کارآفرینی در قالب ۲ دوره ضمن خدمت در شرق هرمزگان به میزبانی جاسک و غرب به میزبانی خمیر برگزار شد.

محمد قویدل یکشنبه شب گذشته در حاشیه برگزاری آموزش های کارآفرینی به دبیران پژوهش سراهای دانش آموزی هرمزگان افزود: دوره های ضمن خدمت مطابق با برنامه های اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تاکید بر آگاهی بخشی و مجهز شدن فرهنگیان با علم روز جامعه دارد، است.

علمی

دفتر شبکه جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی (یوسرن) دوشنبه گذشته طی مراسمی که به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور موسس این شبکه و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، در این دانشگاه آغاز به کار کرد.

فعالیت شبکه یوسرن با هدف گسترش آموزش و پژوهش‌های علمیِ اخلاق محور و بشر دوستانه و در نهایت پیشرفت علم برای اهداف غیرنظامی و مصالح عمومی در تمام رشته های علمی در دنیا از اواخر سال ۲۰۱۵ آغاز شده است.

همایش روز جهانی خاک دوشنبه گذشته با حضور پژوهشگران و اساتید دانشگاه در بندرعباس برگزار شد که طی آن در خصوص مسایل مرتبط بحث و گفت و گو شد.

اجتماعی

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای فصل سرما تا به امروز هشت نفر به دلیل ابتلا به بیماری‌های تنفسی در استان فوت کردند.

دکتر حسین فرشیدی بیان داشت: متاسفانه در میان فوت شدگان دو مادر باردار بودند که تست آنفلوآنزا در خصوص آنها مثبت بوده و مرگشان به دلیل ابتلا به این بیماری بوده است.

ناظر گمرکات هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی از کشف بیش از ۱۳ تن پیش ساز مواد مخدر در این گمرک خبر داد.

ابوالفضل اکبرپور اظهار داشت: این محموله به عنوان حلال صنعتی اظهار شده بود که بازرسان اقتصادی گمرک به آن مشکوک و پس از بررسی‌های به عمل آمده و استعلام‌های آزمایشگاهی، مواد مذکور، پیش ساز مواد مخدر صنعتی اعلام شد.

وی عصر چهارشنبه گذشته با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران بیان داشت: پیش ساز کشف شده از نوع متیل اتیل کتون بوده که جهت تولید مواد مخدر صنعتی و روانگردان استفاده می‌شود.

هفته گذشته نشست آسفالت در حوالی روستای حسنلنگی بندرعباس موجب فرو رفتن یک دستگاه کامیون درچاله شد که به گفته اهالی، این محدوده محل عبور خط لوله انتقال آب از میناب به بندرعباس است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: شناور مسافری ذوالفقار با ۶۶ نفر مسافری که ظهر امروز از بندرعباس به سمت جزیره قشم در حرکت بود موتورخانه آن در فاصله دومایلی ساحل دچار آتش‌سوزی شد.

حمیدرضا محمدحسینی پنجشنبه گذشته در این زمینه افزود: با اقدام فوری مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان، مسافران با ایمنی و سلامت کامل به پایانه دریایی شهید حقانی انتقال داده شدند و حریق در شناور مسافری مورد نظر توسط تیم اعزامی مهار شد.

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: بر اثر سامانه بارشی که از روز شنبه بعداز ظهر در مناطق مختلف استان آغاز می شود، احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی پیش بینی شده است.

کیانوش عارفی روز جمعه در گفت و گو باایرنا افزود: از شنبه تا روز سه شنبه (بویژه روز یکشنبه تا صبح روز دوشنبه) رگبار باران و رعد وبرق و دربرخی نقاط هرمزگان تگرگ و وزش باد نسب شدید ومواج شدن دریا پیش بینی می شود.

سه شنبه گذشته درمانگاه تخصصی دندانپزشکی با تعرفه خیریه در کلینیک فوق تخصصی هرمز واقع در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیام اعظم (ص) بندرعباس راه‌اندازی شد.

در این درمانگاه تمامی خدمات دندانپزشکی شامل درمان ریشه، عصب کشی، ترمیمی، زیبایی ، انواع پروتزهای دندانی، جراحی‌های دندان برای اطفال و بزرگسال انجام می‌شود.

رییس اداره دامپزشکی بندرعباس گفت: بیش از ۳۵ تن ماهی صنعتی فاسد در این شهرستان کشف و نابود شد.

دکتر مصطفی فخرآبادی روز سه شنبه گذشته در تشریح این خبر افزود: ناظران بهداشتی دامپزشکی بندرعباس این محموله را در بازرسی از یک کشتی صیادی کشف کردند.

دفاعی، نظامی، قضایی

سه شنبه گذشته ناوشکن البرز، زیردریایی کلاس غدیر ۹۴۵ و دو فروند شناور تندرو با حضور فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی، استاندار هرمزگان و جمعی از فرمانداران و مسوولان به ناوگان نداجا پیوستند..

همچنین در روز سه فروند هواپیمای فوق سبک دارای کاربرد اطلاعاتی – آموزشی نیز به ناوگان نداجا پیوست.

پنجشنبه هفته گذشته کلنگ احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اعتبار حدود یک هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

همچنین ۴۰۸ منزل مسکونی سازمانی این نیرو که با اعتباری افزون یر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال احداث شده، مورد بهره برداری قرار گرفت.

شنبه گذشته ساخت ناو آموزشی لقمان طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور فرمانده کارخانجات نداجا در منطقه یکم امامت در بندرعباس آغاز شد.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان شنبه گذشته اعلام کرد: ۳۱ نفر از لیدرها و محرکان اصلی اعتراض های خیابانی هرمزگان که در فضای مجازی اقدام به تحریک وتشویش اذهان عمومی وهدایت معترضان می کردند ، توسط ماموران پلیس امنیت و فتا هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند.

در عملیات پلیسی مرزبانان میناب در هرمزگان، یک فروند شناور تک ۲۰۰ و یک دستگاه خودروی بنز قاچاق مدل E۳۵۰ به ارزش ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شناسایی شد.

سرهنگ مجید کریم پور سرپرست پایگاه دریابانی میناب روز پنجشنبه گذشته در جمع خبرنگاران گفت: این شناور و خودروی خارجی که توسط قاچاقچیان در محل جنگل‌های دریایی حرا با شاخ و برگ‌ها مخفی شده بود، کشف و تلاش برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد.

یک رمال در استان هرمزگان با فریب شهروندان و رمالی در فضای مجازی، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرد که با تلاش‌های پلیس استان شناسایی و دستگیر شده است.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان چهارشنبه گذشته با اعلام این خبر بیان داشت: متهم به هویت (ع- ی) با تشکیل دو سایت رمالی در فضای مجازی و جعل مدارک شناسایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده است.

سرهنگ عبدالمجید کرمی اظهار داشت: طی بررسی صورت گرفته مشخص شد متهم تمام وجوه کلاهبرداری شده را در صرافی‌های یکی از استان‌های مرکزی کشور به ارز و سکه تبدیل کرده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه گرانی‌های کاذب پس از افزایش نرخ بنزین، موارد را به سامانه سجام این اداره کل اعلام کنند.

علی صالحی عصر شنبه گذشته در نشستی در همین رابطه با اشاره به طرح سهمیه بندی و اعلام نرخ جدید بنزین ، افزود: براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانیه ریاست قوه قضاییه، دستگاه قضا موظف است برای رفع مشکلات احتمالی مردم در فرآیند اجرای این طرح به صورت قاطع و دقیق به وظایف قانونی خود عمل کند.

فرهنگی

با راه‌یابی ۱۴۷ قصه برتر به بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، فرآیند رأی‌گیری انتخاب قصه‌گویان برتر هرمزگان آغاز شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: در مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تعداد ۲۷۴ نفر در سامانه قصه‌گویی ثبت شد که از این تعداد ۱۶۳ نفر در مرحله صحنه‌ای و ۱۱۱ نفر در بخش ۹۰ ثانیه بود.

ناهید سلیمانی احمدی روز دوشنبه گذشته در گفت‌وگو با ایرنا افزود: اکنون ۳ نفر از قصه‌گویان برگزیده استان هرمزگان در انتظار آرای مردمی هستند.

حجت الاسلام حمید فلاحتی در حکمی از سوی مشاور فرهنگی وزیر نفت به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی خلیج فارس در صنعت نفت معارفه شد.

طبق این حکم وظیفه ساماندهی مسائل فرهنگی صنایع نفتی کشور و افزایش تعامل این دستگاه ها با سایر نهادها و ذی‌نفعان در استان های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان به فلاحتی واگذار شده است

مراسم معارفه فرمانده قرارگاه فرهنگی خلیج فارس در صنعت نفت ظهر یکشنبه گذشته با حضور احمد مجیدی نسب مشاور فرهنگی وزیر نفت و جمعی از مدیران نفتی استانی و کشوری در پالایشگاه ستاره خلیج فارس برگزار شد.

ورزشی

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس درهفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه پنجشنبه گذشته میزبان مهرام تهران بود و در این رقابت ها به پیروزی دست یافت.

در این دیدار تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با نتیجه نهایی ۸۳ بر ۷۵ دربرابر مهرام تهران پیروز شد و این دومین شکست تیم صاحب نام تهران در بندرعباس بود که شوک بزرگی به آن وارد شد.

رقابتهای انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور به میزبانی استان هرمزگان در شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.

حسین اخلاقی رییس هیات بدنسازی هرمزگان شامگاه چهارشنبه گذشته با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه اعلام شده این رویداد مهم ورزشی در روزهای هفتم نا نهم اسفندماه در سالن بین المللی فجر بندرعباس در رشته فیزیک، ماسکولار فیزیک، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام برگزار می‌شود.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در دیداری خانگی برابر نفت امیدیه با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

دیدار این دو تیم عصر دوشنبه گذشته در چارچوب رقابتهای هفته یازدهم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.

هفته گذشته برای نخستین بار در کشور طرح استعدادیابی رشته ورزشی کایت بردینگ ویژه دانش آموزان در بندرعباس مرکز استان هرمزگان برگزار شد.

ورزش کایت بردینگ یک ورزش سطح آبی است که ترکیبی از بادبانی، موج سواری و ژیمناستیک در یک ورزش مهیج است.

تیم اروند سورو بندرعباس قهرمان نخستین دوره رقابت های لیگ بسکتبال نونهالان باشگاه های هرمزگان شد.

در این دوره از رقابت هشت تیم در ۲ گروه (گروه نخست استقلال زرین قشم، پاس بندرلنگه، آدمیس میناب و اروندسورو بندرعباس و گروه دوم استقلال قشم، ستارگان پدیده بندرعباس، ملوان بندرکنگ وبسیج حکمی میناب) به صورت رفت و برگشت بازی کردند.

رقابت های قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان در رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال در روزهای ۱۴ و ۱۵ آذرماه به میزبانی استان هرمزگان در اسکله شهید رجایی بندرعباس با حضور ۱۱ استان و شرکت ۱۵۰ ورزشکار برگزار شد و درپایان نفرات برتر مشخص شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟