مرکز خیریه فرهنگی اجتماعی «شمیم» درمسجد داودقلی زنجان راه اندازی شد


مرکز خیریه فرهنگی اجتماعی «شمیم» درمسجد داودقلی زنجان راه اندازی شد

در جلسه ای که با حضور مسئولان کمیته امداد برگزار شد؛ مجوز خیریه شمیم زنجان صادر وحجت الاسلام علی اصغر ولایتی به عنوان مدیرعامل انتخاب و معرفی گردید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام ولایتی امام جماعت مسجد داودقلی زنجان به دلیل فعالیت های جهادی وفرهنگی برتر ومستمر وبرنامه های اجتماعی موفق در شهر زنجان و روستاهای محرم طی سال های اخیر به مدیرعاملی مرکز خیریه فرهنگی و اجتماعی شمیم زنجان انتخاب شد.

ازجمله ماموریت های مهم این روحانی فعال شناسایی ورفع نیازمندی ها و فقرفرهنگی،علمی واقتصادی در شهر زنجان و روستاهای محروم بوده که به صورت منسجم ونوین با همکاری مسئولین وکارشناسانی دلسوز از خود مردم انجام پذیرد و ظرفیتها واستعدادهای قشر هدف شناسایی و ارتقاءیابد.

به گفته مسئولان کمیته امداد قرار است مرکزخیریه شمیم زنجان در برنامه های محرومیت زدایی وفرهنگی اجتماعی به صورت ویژه فعالیت نماید ومردم به عنوان ولی نعمت با افتخار خدمت رسانی کند.

حجت الاسلام ولایتی اشتغال زایی و ارائه طرح های موفق وجدید شغلی را برای مددجویان وسایر نیازمندان ومراجعین جهت جلوگیری از آسیب ها وارائه خدمت دانستند و قرار است در مرکزیت شهر زنجان ساختمان و دفتر این مجموعه امدادی ومرکزخیریه ویژه ساخته شود.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در این مراسم افزود: ما قصد داریم از وجود اساتید دانشگاه های معتبر و جامعه شناسان مومن و مردم دوست در این مرکز استفاده کنیم تا بتوانیم خدمات فرهنگی،فکری ومهارتی به مردم هدف ارائه دهیم که هم خودشان، خودشان را احیا کنند وهم امیدوارتر از گذشته با انگیزه بالا با پشتیبانی ما حرکت کنند چرا که مردم سرمایه کشورند وحفظ عزت وکرامت شان بر ما واجب است

مدیرعامل مرکز شمیم، کار برای خدا را پرثمر و ارزشمند دانست وگفت: اگر کار برای خدا باشد هم پیشرفت می کند وهم عاقبت بخیری می آورد و دعای نیازمندان را درحق ما به اجابت الهی نزدیکتر می کند

ولایتی در پایان افزود: دست فقیر دست خداست واگر خلوص در حمایت محرومین باشد اولا خستگی ندارد و در ثانی سعادت دنیا وآخرت برای ما تضمین می شود؛ فلسفه وجودی ما خدمت به مردم وقشر آسیب پزیر جامعه است وظیفه ما در این حوزه کاملا تخصصی است وباید کارشناسانه وتخصصی به موضوع نگاه کرد.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات