سرمربی فوتسال سوهان محمد سیمای قم: شایسته شکست نبودیم


سرمربی فوتسال سوهان محمد سیمای قم: شایسته شکست نبودیم

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: تیم ما در مقابل گیتی پسند بازی بهتری را به نمایش گذاشت و شایسته باخت نبود.

محسن حسن زاده شامگاه روز جمعه بعد از شکست تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما با ظرفیت و بضاعتی که داشت در این دیدار وارد میدان شد و یک بازی خوب، روان و فنی را به نمایش گذاشت.

وی با بیان این که ما چند نفر از بازیکنان را در اختیار نداشتیم افزود: در دیدار امروز از بازیکنان جوان استفاده کردیم و موقعیت های بیشتری را نسبت به حریف خلق کردیم.

وی تصریح کرد: با این حال شایسته باخت نبودیم و در مقابل تیمی که بازیکنان ملی پوش زیادی دارد و در زمین خودش بازی می‌کرد نمایش خوبی داشتیم.

حسن زاده با بیان این که امروز بازیکنان ما یک نمایش خوب از فوتسال ایرانی را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: اگر در بازی امروز موقعیت‌های تیم ما به گل تبدیل می شد می‌توانستیم پیروز این میدان شویم ولی به هر حال موقعیت‌های که بدست آوردیم در بی‌تجربگی بازیکنان و عدم اعتماد به نفس تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: در مقابل موقیعت‌های اندکی که تیم گیتی پسند داشت گل شد و از تجربه بازیکنانش استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با بیان این که تیم ما در برنامه‌های دفاعی‌اش خوب عمل کرد اظهارداشت: فکر کنم یک بازی فنی و با برنامه را ارائه دادیم و موقعیت‌های کمی را به حریف دادیم و همان طور که در نیم فصل با برنامه‌هایی که داشتیم ،بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کردیم در ادامه این چنین خواهد بود.

حسن زاده ادامه داد: این پیروزی را به تیم خوب گیتی پسند تبریک می‌گویم و به بازیکنان هر دو تیم که فوتسال خوبی را به نمایش گذاشتند خسته نباشی می‌گویم که باعث شدند همه از این بازی لذت ببرند.

دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌ پسند اصفهان و سوهان محمد سیمای قم از بازی عقب افتاده هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه سه بر ۲ میهمان خود را شکست دهد.

با این نتیجه گیتی‌ پسند اصفهان با ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت و محمد سیمای قم با ۳۱ امتیاز در رده پنجم این رقابت‌ها قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...