کارکردهای واقعی دانشگاه باید احیا شود


کارکردهای واقعی دانشگاه باید احیا شود

اصفهان- ایرنا- امام‌جمعه تیران و کرون گفت: کارکردهای واقعی دانشگاه‌ها در انسان‌سازی و تربیت نیروی متعهد و متخصص باید احیا شود.

حجت‌الاسلام حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تیران افزود: دانشگاه‌ها در تعالی جامعه نقش دارند و نباید نقش آن‌ها مغفول بماند.

وی بیان کرد: در دانشگاه‌های کشور تفکر و دیدگاه‌های متعددی وجود دارد که نبود مدیریت و بصیرت و تقوا در بین دانشجویان موجب خسران می‌شود.

وی اضافه‌کرد: باید خانواده‌ها و جامعه بصیریت و تقوا را در بین جوانان گسترش دهند که در محیط‌های دانشگاهی و فراوانی تفکر و دیدگاه‌ها دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به دنیا طلبی برخی از مسوولان و افراد خاطرنشان‌ کرد: این چنین دیدگاهی آرامش کشور را از بین می‌برد و برای نظام اسلامی زیبنده نیست که فرصت‌های خدمت‌گذاری تبدیل به فرصت برای دنیا طلبی برخی از افراد شود.

امام جمعه تیران یادآور شد: تعدادی در هنگام انتخابات‌ها فرصت را برای تامین نیازهای خود فراهم می‌بینند و با وعده‌های دروغ برای جامعه مشکل و چالش ایجاد می‌کنند که باید مردم آگاهی و دانش خود را برای انتخاب بهترین افراد افزایش دهند.

وی تصریح کرد : دشمن از فرصت‌ها برای تحقق اهداف خود استفاده می‌کند بنابراین باید همه ملت و مسوولان هوشیار باشند تا توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟