مراقب باشیم برخی افراد تندرو جامعه را چندقطبی نکنند


مراقب باشیم برخی افراد تندرو جامعه را چندقطبی نکنند

تهران – ایرنا – امام جمعه دماوند گفت: شرکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس و انتخابات اصلح خواسته رهبری و همه دلسوزان انقلاب است و مواظب باشیم برخی افراد تندرو در جناح‌های سیاسی جامعه را چند قطبی نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد، اظهار داشت: امسال انتخابات مهمی را در پیش داریم زیرا اگر مجلس ضعیف باشد، دولت آینده هم ضعیف می شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد خواسته یا ناخواسته مردم را در مقابل هم قرار می دهند، افزود: بعضی گروه ها با هدف ضربه زدن به گروه دیگر اقداماتی می کنند اما نتیجه اش ضربه زدن به نظام می شود.

خطیب جمعه دماوند در ادامه با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو، اظهار داشت: این روز یادآور جنبش دانشجویی ضداستکباری، ضد سلطه، ضد استبداد و عدالتخواهی است؛ باید مراقب باشیم تا دشمن در دانشگاه نفوذ نکند چراکه اگر دانشگاه فاسد شود کل کشور فاسد می شود.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با بیان اینکه کلید سعادت مملکت به دست استاد و دانشجو، معلم و دانش آموز است، افزود: برخی روباه صفتان می خواهند ماهیت جنبش دانشجویی را در ایران عوض کنند و دانشجویان ما را غرب گرا و وابسته نشان دهند اما بدانید یکی از مراکز مهم کاهش وابستگی کشور به بیگانگان همین دانشگاه و مراکز علمی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دانشجویان و اساتید دانشگاه های ما باید خود را در میدان جنگ اقتصادی و فرهنگی ببینند و برای غلبه بر دشمن تلاش کنند، خاطرنشان کرد: ما در ۴۰ سال گذشته دشمنان خود را شناخته ایم و در شش سال گذشته دشمن شناس تر شده ایم؛ در مسئله برجام خسارت های زیادی دیدیم چراکه ما به عهد خود عمل کردیم اما آنان بدعهدی کردند و این نشان از خسارت محض دارد.

خطیب جمعه دماوند ادامه داد: خسارت های برجام به این دلیل بود که دشمن را دوست خود فرض کردیم و به آن اعتماد نمودیم این درحالی است که گفتند برجام فتح الفتوحی است که بواسطه آن در مدت زمان بسیار کوتاه تمام مشکلات کشور حل خواهد شد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به اینکه آمریکا هم مثل معاویه در شیطنت باهوش است، افزود: آن کسانی که هر توافقی را بهتر از عدم توافق می دانستند الان بیایند مقابل دوربین ها به مردم جواب دهند؛ عجله در توافق باعث غفلت از جزئیات و درنتیجه نفوذ دشمن در عهدنامه ها می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز قدردانی از فرانسه معنایی ندارد، گفت: سگ زرد برادر شغال است و فراموش نکنیم که فرانسه بازیگر پنهانی است که در زمین دولت ترامپ نقش بازی می کند و دوباره گول نخوریم؛ آمریکا به دنبال تجزیه کشورها و استعمار آنان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ما و همه کشورهای مسلمان جهان باید بیدار باشیم، بیان داشت: امروز تبعیت از ولایت فقیه و مرجعیت راه نجات کشور است و وحدت مسلمین و یکپارچگی کشورهای اسلامی خاری در چشم دشمنان استعمارگر و مستکبر است؛ در ایران بیش تر از همیشه نیازمند انسجام ملی و تبعیت از رهبری هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری