مردم خواستار ایجاد تغییرات بزرگ در مجلس هستند


مردم خواستار ایجاد تغییرات بزرگ در مجلس هستند

تهران- ایرنا- سخنگوی سابق وزارت امور خارجه و داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: مردم خواستار ایجاد تغییرات بزرگ در مجلس هستند و این شروع تحولات چشمگیر در کشور است که باید از خانه ملت شروع شود.

رامین مهمانپرست روز پنجشنبه در حاشیه ثبت نام در انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران افزود: ممکن است در شرایط فعلی بسیاری از مردم از آمدن پای صندوق رای ناامید شده باشند اما باید متوجه بود که رای ندادن یا حضور پیدا نکردن در انتخابات مشکلات کشور را حل نمی کند.

وی یادآورشد: به هر حال میزان حداکثر رای است که داوطلب آن را کسب می کند پس اگر مردم دلسوز کشور هستند باید در این انتخابات مشارکت کنند.

مهمانپرست اظهارداشت: جایگاه مجلس شورای اسلامی در کشور ما بسیار رفیع و تعیین‌کننده‌ است و همانطور که امام راحل فرمودند، مجلس باید عصاره فضائل ملت و در راس امور باشد.

وی خاطرنشان کرد: تاثیر مجلس قوی را در پیشرفت کشور می‌توانیم ببینیم، چون مجلس می‌تواند در طراحی ساختارهای نظام به کمک سایر قوا بیاید؛ از همین رو به یک مجلس قوی، متخصص، مقتدر و شجاع احتیاج داریم.

مهمانپرست ادامه داد: اکنون کشور در یک شرایط ویژه قرار دارد؛ باید تصمیمات بزرگی گرفته و تغییرات بزرگی ایجاد شود.

این داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: ساختارهای اداری و اقتصادی کشور همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره کرده اند باید با یک تحول بزرگی روبرو شود و تغییرات اساسی داشته باشد.

وی اضافه کرد: مهمترین بحثی که سالیان متمادی رهبری به آن تاکید کرده اند، مباحث اقتصادی اصل ۴۴ قانون اساسی و آرزوی داشتن اقتصاد بدون نفت بوده است.

مهمانپرست اعلام کرد: برای اینکه ما به این آرزوی دیرینه برسیم، احتیاج داریم تا تصمیمات بزرگی بگیریم. مجلس می‌تواند نقش اساسی در این موضوع داشته باشد، البته به این شرط که نمایندگان مطلع، متخصص، معتقد، دلسوز و شجاعت وارد خانه ملت شوند.

این داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: انتظار مردم از مجلس بالاتر از وضعیتی است که اکنون شاهد آن هستیم، در هر مقطعی که شاهد یک مجلس قوی با حضور نمایندگان مطلع و دلسوز بودیم، تاثیرات آن در وضعیت کشور را به راحتی احساس می شد.

وی افزود: هرکسی که منتخب مردم باشد باید مسئولیتی که بر عهده دارد را به خوبی ایفا کند، مردم انتظار دارند نمایندگانشان به فکر مشکلات کشور باشند.

مهمانپرست یادآورشد: مردم انتظار نمایندگانی خلاق را دارند تا طرح های اساسی کشور را دنبال کنند و افزون بر این دقت و نظارت قوی بر عملکرد دولت داشته باشند.

این داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: نمایندگان منتخب نباید اجازه دهند که برنامه‌های مصوب کشور کنار گذاشته شود، فساد در گروه‌های مختلف باشد؛ آنان نمایندگان کشور و مردم هستند و به نمایندگی از مردم باید حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب باشند چون یک مجلس قوی می تواند به دولت کمک کند تا عملکرد خود را تصحیح و در چارچوب تعیین شده حرکت کند.
ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از روز یکشنبه دهم آذر شروع شده است تا شنبه ۱۶ آذر ادامه دارد.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه برای انتخاب ۲۹۰ نماینده و اولین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه برای انتخاب ۷ نماینده، دوم اسفند امسال برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟