دیدار سفرای بریتانیا، فرانسه و آلمان با رئیس‌جمهوری عراق


دیدار سفرای بریتانیا، فرانسه و آلمان با رئیس‌جمهوری عراق

شفقنا- رئیس جمهوری عراق و سفرای سه کشور اروپایی در بغداد در رابطه با پشتیبانی بین المللی برای تقویت امنیت، ثبات و اصلاحات در این کشور گفت و گو کردند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، نهاد ریاست جمهوری عراق در پایگاه اطلاع رسانی خود اعلام کرد که «برهم صالح»، رئیس جمهوری این کشور امروز (چهارشنبه) در کاخ السلام شهر بغداد […]

دیدار سفرای بریتانیا، فرانسه و آلمان با رئیس‌جمهوری عراق

شفقنا- رئیس جمهوری عراق و سفرای سه کشور اروپایی در بغداد در رابطه با پشتیبانی بین المللی برای تقویت امنیت، ثبات و اصلاحات در این کشور گفت و گو کردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، نهاد ریاست جمهوری عراق در پایگاه اطلاع رسانی خود اعلام کرد که «برهم صالح»، رئیس جمهوری این کشور امروز (چهارشنبه) در کاخ السلام شهر بغداد از «استیفن هیکی»، «برونو اوبر» و «اوله دیل»، سفرای بریتانیا، فرانسه و آلمان اسقبال کرده است.

نهاد ریاست جمهوری عراق در این باره تاکید کرد که در دیدار صالح و سفرای سه کشور مذکور، پشتیبانی بین المللی برای تقویت امنیت، ثبات و اصلاحات در این کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

رئیس جمهوری عراق و سفرای کشورهای اروپایی همچنین راه های توسعه روابط دو جانبه در راستای منافع مشترک و آخرین تحولات سیاسی در سطح منطقه و بین المللی را بررسی کردند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز G580 رونمایی شد، اولین G کلاس تمام الکتریکی + عکس