نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن در شهرری گشایش یافت


نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن در شهرری گشایش یافت

شهرری ـ ایرنا ـ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن با 70 اثر از 17 هنرجو شهرستان ری و با حضور استادان و علاقه‌مندان به هنر نقاشی و جمعی از مسئولان محلی در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی گشایش یافت.

سید حسن صفوی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : ۷۰ اثر نقاشی طراحی شده که حاصل چندین سال تلاش و همت ۱۷ هنرجو بود در قالب نمایشگاه رنگ روغن به نمایش گذاشته شد که با استقبال نیز همراه شد.

وی تصریح کرد: موضوع تابلوهای طراحی شده به دلیل یکنواخت نشدن خاص و ویژه است و با الهام گرفتن از طبیعت، حیوانات، تلفیق چهره انسان با حیوانات اهلی و خطاطی طراحی شده و به نمایش گذاشته شده است.

صفوی با اشاره به اینکه هنرمندان انتظار حمایت بیشتری از مسئولان دارند، تصریح کرد: هنرمندان جوان در راستایی ترویج و تبلیغ فرهنگ و هنر مردمان شهرستان ری در سراسر کشور نیاز به توجه و پشتیبانی مسئولان دارند.

وی هدف از برپایی نمایشگاه نقاشی رنگ روغن را دیده شدن فعالیت های هنری هنرمندان شهرری اعلام کرد و افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه ارائه آثار و ایجاد انگیزه و ذوق برای سایر هنرمندان شهرستان است.

نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن از ۱۳ تا ۲۰ آذر ماه از ساعت ۱۵ در مجتمع شیخ ابوالفتوح رازی شهرری دایر است.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟