پیشرفت 75 درصدی تعریض آزادراه تهران-کرج در محدوده گرمدره


پیشرفت 75 درصدی تعریض آزادراه تهران-کرج در محدوده گرمدره

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: در راهداری استان تلاش می شود تا گره‌های ترافیکی در محدوده کلانشهر کرج هرچه سریعتر باز شود.

گودرز محمودی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از ۴ پروژه تعریض و بهسازی ترافیکی آزادراه تهران- کرج به سمت قزوین اظهار کرد:

به گزارش ایسنا، در این قالب نخست پروژه ای به طول یک و نیم کیلومتر در لاین جنوبی آزادراه کرج- تهران در محدوده گرمدره مورد بازدید قرار گرفت که خرداد ماه زیر بار ترافیک رفت و در آن محدوده دو لاین به خطوط حرکت خودروها اضافه شد که تاثیر خوبی در ترافیک داشت.

وی ادامه داد: دومین پروژه ای که از بازدید شد، پروژه تعریض در لاین شمالی آزادراه تهران- کرج در محدوده گرمدره است که عملیات تکمیل آن به طول ۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز افزود: این پروژه که تا کنون ۷۵ درصدپیشرفت داشته و تا نوروز ۹۹ زیربار ترافیک می رود.

وی تاکید کرد: از آنجایی که که اغلب پروژه های تعریض در محدوده شهرها قرار دارند؛ رعایت اصول ایمنی باید لحاظ شود.

وی توضیح داد: بدون شک رعایت اصول ایمنی و موارد احتیاطی باعث می شود سرعت تکمیل پروژه ها آن طور که مد نظر است پیش نمی رود.

به گفته گودرزی در راهداری استان تلاش می شود تا گره‌های ترافیکی در محدوده کلانشهر کرج هرچه سریعتر باز شود.

وی عنوان کرد: پروژه سوم که از آن بازید به عمل آمد، احداث زیرگذر، اصلاح هندسی و بهسازی تقاطع فردیس در لاین شمالی است، در این پروژه احداث دو تقاطع غیرهمسطح مدنظر قرار داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز افزود: اعتبار این پروژه بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال است و در حال حاضر پیشرفت ۱۰ درصدی دارد.

گودرزی توضیح داد: طبق اعلام پیمانکار این پروژه در اواخر بهار سال ۹۹ آماده بهره برداری می شود، در محل آن پروژه خطوط لوله برق، گاز و فیبر نوری و نهر آب وجود دارد که در این خصوص با دستگاه های ذیربط هماهنگ شدیم تا معارضات مربوطه در آن محدوده حل شود و کار پروژه با سرعت بیشتری پیش رود.

وی در ادامه در خصوص پروژه چهارمی که با حضور استاندار بازدید شد، گفت: این پروژه تعریض لاین شمالی آزاد راه تهران- کرج حدفاصل تقاطع فردیس تا خروجی مهرویلا به طول ۴ کیلومتر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز افزود: در این پروژه که با اعتبار ۴۷ میلیارد ریالی در حال انجام است؛ حدود یک و نیم تا دو کیلومتر آن آماده آسفالت است و باقی آن نیز به مرور انجام می شود.

وی اشاره کرد: این پروژه در کل اکنون پیشرفت ۵۵ درصدی دارد و تلاش می کنیم تا نوروز ۹۹ بخش اعظمی از این پروژه تعریض ۴ کیلومتری زیر بار ترافیک برود.

گودرزی با بیان اینکه در مسیر پروژه تعریض در حدفاصل فردیس تا خروجی مهرویلا چند زیرگذر برای دسترسی به مناطق مسکونی لاین های شمالی و جنوبی آزدراه کرج وجود دارد به همین دلیل باید در آن نقاط بتن ریزی صورت گیرد که به دلیل ترافیک و رعایت ایمنی و عبور و مرور گاهی با تاخیر می توانیم این موارد را اجرایی کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام