مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه


تهران - ایرنا - تصویب تعدادی از تبصره‌های لایحه بودجه 99 در هیات دولت، کناره گیری «کاملا هریس» سناتور دمکرات از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت ‌و گوی وزیران خارجه آمریکا وانگلیس درباره ایران، تقدیم پیام کتبی دکتر روحانی به نخست وزیر ژاپن، توسعه همکاری‌های مشترک هلند و منطقه آزاد کیش، دیدار واعظی با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان، مخالفت مجلس...

کشاورزی و دامپروری | ایرنا | 1 ساعت پیش |12/4/2019 7:46:12 AM 56 بازدید

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه

داخلی

******

تهران - وزیر کشور با بیان این که اگر چه با وجود افزایش قیمت بنزین ممکن است یک مقدار افزایش قیمت داشته باشیم اما این افزایش قیمت نباید افسارگسیخته باشد، گفت: سود جویی برخی افراد در افزایش قیمت کالاها بی توجهی به افکار عمومی است.

تهران - رییس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در دیدار با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان گفت: پیشرفت‌های خوبی در خصوص موافقت تجارت ترجیحی بین تهران و باکو حاصل شده و توسعه روابط ایران و جمهوری آذربایجان راهبردی است.

آبادان - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شناسایی و دستگیری اغتشاشگران و اخلالگران حوادث اخیر در دستور کار پلیس است.

تهران - ارتش جمهوری اسلامی ایران در افتتاحیه پنجمین جشنواره فرهنگی بلوط با انتخاب شورای سیاست‌گذاری این جشنواره به عنوان یکی از ارگان‌های مسئولیت‌پذیر اجتماعی در مناطق سیل زده، مورد تقدیر قرار گرفت.

تهران - هیات وزیران عصر سه شنبه به منظور بررسی تبصره‌های پیشنهادی لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و تصویب تعدادی از تبصره های لایحه بودجه ۹۹ جلسه فوق العاده تشکیل داد.

تهران - وزیر کشور گفت: هر کسی خود را در تراز و معیارهای مجلس شورای اسلامی می بیند حتما برای داوطلبی نمایندگی مجلس ثبت نام کند.

کیش - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با برگزاری همایش مشترک این منطقه و هیات هلندی، مقدمه همکاری مشترک در زمینه های آب، انرژیهای تجدید پذیر، مدیریت پسماند و غذا فراهم شد.

کیش - سفیر هلند در ایران گفت: حوزه آب، انرژی های تجدید پذیر و غذا از برنامه ها و زمینه های مناسب برای همکاری مشترک کشورش با سازمان منطقه آزاد کیش است.

خارجی

******

تهران - مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تعیین ضرب‌الاجل برای دریافت پاسخ از ایران در خصوص ذرات اورانیوم در یک مکان اعلام نشده، فکر خوبی نیست.

مسکو - رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد: بارها برای همکاری با ناتو اعلام آمادگی کرده و گفتیم که برای مقابله مشترک با تهدیدهای واقعی از جمله تروریسم بین‌المللی و خطر انتشار کنترل نشده سلاح‌های کشتار جمعی آماده هستیم اما پس از سال ۲۰۰۸ همکاری‌ها متوقف شد زیرا ناتو رفتار مناسبی در قبال ما نداشت.

تهران - «کاملا هریس» سناتور دمکرات و یکی از نامزدهای مطرح این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اعلام کرد که از رقابت‌ها کناره‌گیری می‌کند.

تهران - وزیران خارجه آمریکا و انگلیس در حاشیه نشست سران ناتو در لندن دیدار و درباره موضوعات مختلف از جمله ایران گفت‌وگو کردند.

تهران - سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امورخارجه در دیدار با نخست وزیر ژاپن پیام کتبی دکتر روحانی را تقدیم وی کرد.

تهران - سخنگوی کاخ سفید گزارش تحقیقات استیضاح منتشر شده توسط مجلس نمایندگان آمریکا را گزارشی «دروغین» خواند که "هیچ مدرکی دال بر خطای ترامپ" به دست نداده است.

نیویورک - نماینده سازمان ملل متحد در عراق نسبت به بروز بحران اعتماد در این کشور به دلیل طولانی شدن عدم تحقق وعده‌های داده شده، ابراز نگرانی کرد وگفت: همه سیاسیون و نه تنها دولت باید برای اصلاحات مسئولیت بپذیرند.

تهران - رئیس مجلس عراق از رئیس جمهوری این کشور خواست ظرف ۱۵ روز آینده نامزد پست نخست وزیری را مشخص کند.

تهران - رئیس جمهوری آمریکا پس از کش‌وقوس‌های فراوان بر سر میزبانی از سران گروه هفت در ملک شخصی خود، کمپ دیوید را محل برگزاری این نشست اعلام کرد.

نیویورک - عضو ارشد دموکرات در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور در قبال روسیه، گفت: پیش از این کسانی که ناخواسته تبلیغات شوروی را پخش می‌کردند، احمق‌های مفید نامیده می‌شدند.

تهران - گزارش اولیه استیضاح ترامپ در کمیته مجلس نمایندگان آمریکا تایید و برای بررسی کمیته قضایی این مجلس ارسال شد تا زمینه برای ورود به مرحله بعدی استیضاح فراهم شود.

تهران - مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب قعطنامه‌ای ضمن مخالفت با بازگشت روسیه به گروه هفت، از اعضای این گروه خواست از چنین اقدامی جلوگیری کنند.

تهران - مجلس نمایندگان آمریکا قانونی را تصویب کرد که به موجب آن مقام‌های چینی ممکن است به دلیل نقض حقوق مسلمان‌های اویغور تحریم شوند.

برچسب ها:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق