از ذخیره 3 میلیون نهاده دامی تا 50 سال زندان برای سه متهم اخلال در نظام اقتصادی


استان‌ها- ایرنا- ذخیره 3 میلیون تن نهاده‌ دامی، پلمب 350 واحد اقامتی غیرمجاز درمشهد، اختصاص 200 کلاس تربیت بدنی به آموزش و پرورش، اقدام 3 دانشگاه علوم پزشکی تهران برای کنترل انفلوآنزا، کشف 25 تن مواد مخدر در یک هفته، طرح اقدام ملی مسکن برای تمام کشور، نیاز 30 درصد دانش آموزان کشور به توانمندسازی و 50 سال زندان و رد مال برای سه متهم اخلال در نظام...

کسب و کار | ایرنا | 1 ساعت پیش |12/3/2019 8:53:38 PM 82 بازدید

از ذخیره 3 میلیون نهاده دامی تا 50 سال زندان برای سه متهم اخلال در نظام اقتصادی

سایت سراسری استان‌های ایرنا به عنوان ویترین ۳۱ سایت استانی خبرگزاری جمهوری اسلامی روزانه به طور میانگین محل انتشار حدود ۶۰۰ فرآورده خبری شامل خبر، گزارش، مصاحبه، میزگرد خبری، یادداشت، بسته تصویری و تحلیل است که عصر هر روز به منظور بهره‌برداری و آگاهی بیشتر مخاطبان در قالب «بسته خبری ۲۴» چکیده مهمترین رویدادهای استان‌ها منتشر می‌شود:

۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای انتخابات مجلس در کشور ثبت نام کردند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون، تعداد ثبت نام کنندگان به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است و پیش بینی می شود تا پایان زمان قانونی، این تعداد به بیش از ۱۵ هزار نفر برسد.

سردار جوانی: دشمن لشکری را برای آشوب سازماندهی کرد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در بررسی افرادی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و سلاح و مهماتی که از آنان کشف شد، مشخص شده که دشمن لشکری را برای ایجاد آشوب سازماندهی کرده‌ است.

سردار یدالله جوانی افزود: دشمنان برآورد کردند که جمهوری اسلامی ایران که در مسیر عبور از تحریم‌ها است در یک بزنگاهی برای اصلاح وضعیت کشور باید جراحی‌هایی را انجام دهد و ممکن است وضعیتی به وجود بیاید که مردم احساس نارضایتی کنند لذا می‌توانند در بستر این نارضایتی‌ها نقشه‌های خود را پیاده کنند.

پلمب ۳۵۰ واحد اقامتی غیرمجاز و متخلف در مشهد

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد از پلمب ۳۵۰ واحد اقامتی غیرمجاز و متخلف در این شهرستان خبر داد.

معاون وزیرجهاد: ۳ میلیون تن ذرت و کنجاله ذخیره شده است

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ۳ میلیون تن ذرت و کنجاله ذخیره داریم، گفت که از این مجموع ۲ میلیون تن ذرت و یک میلیون تن کنجاله سویا است.

تئاتر بچه‌های مسجد زمینه ساز آشتی جوانان با مساجد شده است

معاون فرهنگی ستاد عالی هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: جشنواره مردمی بچه‌های مسجد موجب اعتلای هنر و همچنین آشتی جوانان و نوجوان با مساجد شده است.

معاون وزیر ورزش: هنر را قربانی نکنیم

معاون هماهنگی امور جوانان‌ وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت هنر در جامعه گفت: گرچه در این عرصه، مشکلات و مسائلی وجود دارد اما نباید اجازه دهیم هنر در جامعه قربانی شود.

"محمد مهدی تندگویان در آیین اختتامیه جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی بر ضرورت حمایت از هنر تئاتر خیابانی تاکید کرد و خواستار ورود این هنر به مسائل اخلاقی، مذهبی و فرهنگی شد.

۲۰۰ کلاس درس تربیت بدنی در مدارس کشور دایر است

مشاور مالی اداری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش پرورش گفت: ۲۰۰ کلاس درس تربیت بدنی تاکنون در مدارس مناطق مختلف کشور دایر شده است.

اقدام‌ ۳ دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران برای کنترل آنفلوآنزا

استاندار تهران گفت: با توجه به ضرورت جلوگیری از شیوع بیماری انفلوآنزا، سه دانشگاه علوم پزشکی تهران برای کنترل این بیماری فعال است و تاکنون اقدام‌های لازم بهداشتی و درمانی در این راستا انجام شده است.

۲۵ تن مواد مخدر یک هفته اخیر در سطح کشور کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی از کشف ۲۵ تن انواع مواد مخدر در یک هفته اخیر درکشور خبرداد.

برنج‌ وارداتی غیراستاندارد گواهی ترخیص دریافت نمی‌کند

رییس سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور در خصوص دپوی یک هزار و ۵۰۰ کانتینر برنج در گمرک شهید رجایی تاکید کرد: برای مواردی که با استاندارد ملی مطابقت نداشته باشد گواهی ترخیص صادر نمی‌شود.

طرح اقدام ملی مسکن برای تمام کشور برنامه ریزی شده است

معاون وزیر و رئیس سازمان ملی و مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: طرح اقدام ملی مسکن گامی در راستای کمک به برخورداری اقشار مختلف مردم از سرپناه برای تمام کشور طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

۳۰ درصد دانش‌آموزان کشور نیازمند توانمندسازی هستند

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: ۳۰ درصد دانش آموزان کشور نیازمند توانمندسازی هستند، ۲۰ درصد در معرض خطر و یک درصد هم آسیب دیده اند که باید درمان شوند.

۳۰ درصد تولید علم کشور در حوزه علوم پزشکی است

قائم مقام مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران با داشتن هشت درصد هیات علمی و پنج درصد دانشجویان کشور ۹ درصد بودجه پژوهشی را در اختیار دارند اما ۳۰ درصد تولید علم کشور در این حوزه است.

سردار رضایی: مرزبانی آماده همکاری با استانداری‌ها است

فرمانده مرزبانی کشور گفت: این مجموعه در تمام مناطق مرزی کشور آماده همه گونه همکاری با استانداری‌ها است.

سردار قاسم رضائی در مراسم معارفه فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان شرقی، بستر سازی برای سرمایه گذاری در مرزها را یکی از مهمترین و اولویت دار ترین مسئولیت های مرزبانی دانست و افزود: هماهنگی و تعامل سازنده و نزدیک بین مرزبانی و استانداری ها می تواند در دور زدن تحریم ها بسیار موثر و تعیین کننده باشد.

۵۰ سال زندان و رد مال برای سه متهم اخلال در نظام اقتصادی

سه متهم پرونده موسوم به پرهام با عنوان مجرمیت اخلال در نظام اقتصادی به رد مال و مجموعا ۵۰ سال زندان و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شدند.

٣٠ باند سرقت در پایتخت منهدم شد

رئیس پلیس تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۳۰ باند سرقت و کشف هشت هزار قلم کالا در جریان سی و یکمین دوره اجرای طرح رعد در تهران خبر داد.

معاون وزیر آموزش و پرورش: عدالت ترویجی در نظام تعلیم و تربیت اجرا شود

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با تاکید بر اجرای رویکرد عدالت ترویجی در تمام زمینه‌های تعلیم و تربیت گفت: ما باید دارایی‌های دانش‌آموزان را مورد توجه قرار دهیم تا به جامعه‌ای متعادل و متکامل دست پیدا کنیم.

ناوشکن‌های نیروی دریایی به سامانه‌های جنگ الکترونیک مجهز می‌شوند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آینده بسیار نزدیک همه ناوشکن‌های نداجا به سامانه‌های بومی جنگ الکترونیک مجهز می‌شوند.

امیردریادار حسین خانزادی در آیین پیوستن سه فروند هواپیمای سبک اطلاعاتی - آموزشی چکاوک افزود: امروز تجهیزاتی در بخش جنگ الکترونیک به نیروی دریایی اضافه شده که بخشی متعلق به جنگ الکترونیک در ساحل و بخشی متعلق به جنگ الکترونیک نور دریایی است که بر روی شناورها نصب می‌شود.

گزارش ها:

قوانین دست و پاگیر، خود تحریمی رونق تولید در فارس

شیراز- فعالان اقتصادی و علمی در میزگرد ایرنا استان فارس قوانین دست و پاگیر را تحریمی داخلی در کنار تحریم‌های خارجی دانستند که سدی در مقابل رونق تولید محسوب‌ می‌شود و اگر فرمایش رهبر معظم انقلاب در دیدار فعالان اقتصادی به عنوان دستورالعمل و قانون تبدیل و ابلاغ شود بسیاری از مشکلات حوزه تولید را حل می‌کند.

میزگرد، مهندسی معکوس برای گذر از مشکلات تحریم‌ها

سنندج - تحریم اقتصادی اگر چه مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کرده اما با تکیه بر توان داخلی، حمایت از بخش خصوصی و تسهیل‌گری راه تولید، می‌توان به سلامت از گرداب موجود عبور کرد، در این بین مهندسی معکوس یکی از راه‌های گذر از تلاطم و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها است.

چراغ ورود به قم قرمز است

قم - تابلوهای ورودی قم به دلیل عدم تناسب با ارزش های مردم این شهر همچون چراغ راهنمایی است که رنگ آن همواره قرمز است و تنها زمانی چراغ آن سبز خواهد شد که بتواند تصویری روشن از شهر کریمه اهل بیت(ع)‌ ارائه دهد.

سایه زوال بر سر آبخوان‌های فارس

شیراز - تامین آب همواره یکی از دل نگرانی‌ها و چالش‌های پیش روی توسعه در استان فارس بوده و برداشت‌های بی رویه و تداوم خشکسالی شرایطی نابسامان برای دشت‌ها و آبخوان‌های این استان رقم زده ، به طوری که وضعیت در ۵۲ آبخوان این استان اکنون بحرانی است و این مناطق به سمت مرگ آبخوان‌ها پیش می‌روند.

معدن نفلین سینیت کلیبر، گنجینه‌ای نهفته در ارسباران

تبریز- منطقه ارسباران با جنگل‌ها و طبیعت دیدنی‌اش شناخته می‌شود، اما در کنار این طبیعت بکر، سرمایه‌ای نهفته در دل خاک‌های این منطقه به نام نفلین سینیت وجود دارد؛ نفلین سینیت به علت ارزش فوق العاده ای که در صنعت از جمله صنایع آلومینیوم، شیشه و سرامیک پلاستیک و کائوچو، تهیه پشم و شیشه معدنی، کود شیمیایی دارد در بیشتر کشورهای دنیا مورد توجه فراوان قرار گرفته است.

طلای سرخ گناباد در کش و قوس مشکلات

گناباد- کارشناسان معتقدند زعفران گناباد از نظر عطر و طعم در مقایسه با زعفران دیگر نقاط کشور جایگاه ممتازی دارد و از مرغوبیت خاصی برخوردار است اما مشکلاتی در روند تولید این محصول شامل تغییرات اقلیمی، گرما و سرما زدگی پیاز و گل زعفران در فصول تابستان و زمستان با توجه به زمان کاشت و برداشت، کشت سنتی و نبود نگاه علمی و صنعتی در بین زعفران کاران موجب شده است این محصول نتواند به نقش واقعی خود در اقتصاد منطقه دست یابد.

قانون حمایت از حقوق معلولان؛ بارقه امید برای معلولان گیلان

رشت - تصویب قانون جامع حمایت از معلولان اگر چه دریچه امیدی به روی افراد دچار معلولیت گشوده اما معلولان کاهش مشکلات شان را در گرو اجرای کامل این قانون می دانند و از دست اندکاران و مسئولان مربوطه می خواهند تا با اجرای دقیق همه موارد این قانون در رفع این معضلات تلاش کنند.

ایدز، خون‌بهای ناآگاهی

بوشهر- ایدز که از سال ۱۹۸۴ میلادی در دنیا شناسایی شده و تاکنون مبتلایان و قربانیان زیادی گرفته‌است، بیماری خطرناکی است که بیشتر افراد مبتلا به آن بر اثر ناآگاهی و ناخواسته آلوده شده‌اند و در واقع خون‌بهای بی‌اطلاعی و نبود آموزش‌های لازم در این زمینه را پرداخت می کنند.

محمودآباد، فقر درآمد در خزانه گردشگری مازندران

ساری - محمودآباد در مرکز مازندران یکی از ۱۵ شهرستان ساحلی استان است که با وجود در اختیار داشتن حدود ۳۰ کیلومتر ساحل خزر و دسترسی آسان گردشگران و مسافران عبوری از جاده هراز به آن، از نبود درآمد پایدار گردشگری رنج می‌برد و به عبارتی تقریبا آورده‌ای از محل گردشگری نصیب این منطقه پرظرفیت نمی‌شود.

جهش توسعه‌ای در خراسان جنوبی

بیرجند - توسعه همه جانبه خراسان جنوبی یکی از اهداف دولت تدبیر و امید بوده و اقدامات مدیریت استان در یک سال اخیر برای رسیدن به این هدف از نظر کمی و همچنین آثار و نتایج آنها، جهش چشمگیر داشته است.

برچسب ها:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!