استاندار سابق کرمانشاه نامزد انتخابات مجلس شد


استاندار سابق کرمانشاه نامزد انتخابات مجلس شد

تهران- ایرنا- استاندار سابق کرمانشاه با حضور در وزارت کشور از حوزه انتخابیه کرمانشاه برای داوطلبی نمایندگی مجلس یازدهم نام‌نویسی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «حجت الله دمیاد» روز سهشنبه در حاشیه نام نویسی در ستاد انتخابات کشور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی مستقر در ستاد انتخابات ضرورت حضور خود را وجود شکاف بین مردم و مسئولان عنوان و تصریح کرد: تلاش کنیم فاصله بین مردم و مسئولان کم شود.

استاندار سابق کرمانشاه که به صورت مستقل در این دوره از انتخابات حضور یافته است، درباره شفافیت گفت: شفافیت مطالبه حقی است و باعث می شود افرادی که از رانت استفاده می کنند و پول های مسموم به انتخابات تزریق می کنند شناسایی شوند.

وی ادامه داد: شفافیت هزینه انتخابات مانع تزریق این پول ها در انتخابات می شود.

به گزارش ایرنا، سومین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری های سراسر کشور درحال انجام است و داوطلبان تا شنبه شانزدهم آذر برای ثبت نام فرصت دارند.

براساس این گزارش، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه و برای انتخاب ۲۹۰ نماینده و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۵ حوزه انتخابیه و برای انتخاب ۷ نماینده، دو م اسفند امسال برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی