برنامه های کانون شهدای دولت آباد اسفندقه با رویکرد ایجاد روحیه نشاط و شادابی 


برنامه های کانون شهدای دولت آباد اسفندقه با رویکرد ایجاد روحیه نشاط و شادابی 

کمال محمودی نژاد، گفت: در راستای جذب گروه های سنی مختلف به مسجد و نیز ایجاد روحیه نشاط و شادابی، کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع دولت آباد اسفندقه، برنامه های مسجد محور خود را در همین راستا اجرا می کند.

«کمال محمودی نژاد»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای جذب گروه های سنی مختلف به مسجد و نیز ایجاد روحیه نشاط و شادابی، کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع دولت آباد اسفندقه، برنامه های مسجد محور خود را در همین راستا اجرا می کند.

مدیر کانون شهدای مسجد جامع دولت آباد، افزود: اهم فعالیت های این کانون فرهنگی هنری از بدو راه اندازی تاکنون، برگزاری شب شعر، شبی در محضر قرآن کریم، یادواره شهدا، گرامیداشت مناسبت های مذهبی، مسابقات ورزشی و اردوهای تفریحی است.

وی، بیان داشت: با استفاده از ظرفیت اعضای این کانون فرهنگی هنری، گروه سرود و نمایش را راه اندازی کرده ایم که علاوه بر اجرا در برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع دولت آباد اسفندقه، با دعوت از این گروه ها، در سایر نقاط این منطقه نیز اجرا دارند.

محمودی نژاد، اظهار داشت: کتاب خانه کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع دولت آباد اسفندقه، بیش از ۵۰۰ جلد کتاب دارد و روزانه ساعاتی برای مطالعه و امانت کتاب به اعضای کانون و کتاب خانه اختصاص داده شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع دولت آباد، ادامه داد: تاکنون به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، مسابقات زیادی همراه با پرسش و پاسخ و اهدا جوایز برگزار شده است و هم اکنون با معرفی یک کتاب توسط امام جماعت مسجد در حال اجرای طرح شنبه های کتاب هستیم.

وی، عنوان داشت: در حوزه فعالیت های قرآنی و مذهبی، دوره های آموزش حفظ، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و جلسات قرائت ادعیه به صورت هفتگی دایر است.

محمودی نژاد، افزود: در زمینه فعالیت های هنری کلاس های آموزش کاردستی و نقاشی ویژه دختران ۵ تا ۱۵ سال و آموزش بافتنی و پته دوزی ویژه بزرگسالان در حال برگزاری است و هر ساله پس از اتمام این کلاس ها، نمایشگاهی از آثار دست ساز اعضای این کانون فرهنگی هنری را راه اندازی می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع دولت آباد، ابراز داشت: در حوزه فعالیت های ورزشی، تیم فوتسال راه اندازی کردیم و هم اکنون در حال تمرین برای برگزاری مسابقات با سایر تیم های این منطقه هستند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا