تلاش وزیر ارشاد برای استمرار معافیت مالیاتی اهالی فرهنگ قابل تقدیر است


تلاش وزیر ارشاد برای استمرار معافیت مالیاتی اهالی فرهنگ قابل تقدیر است

رئیس اسبق خانه مطبوعات ایران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر تحقق استمرار موضوع بند(ل) معافیت مالیاتی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه قدردانی کرد.

«خداداد ابراهیمی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طرح حذف معافیت مالیاتی حوزه های فرهنگی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدت‌ها پیش، فعالان و دست اندرکاران این حوزه را به شدت نگران کرده بود اما با پیگیری‌های مجدانه‌ی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی مبنی بر استمرار موضوع بند(ل) معافیت مالیاتی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه،این نگرانی مرتفع شد.

وی گفت: این اقدام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نشانه هوشمندی و اشراف برخطر توطئه‌های نفوذ و استحاله فرهنگی دشمنان انقلاب و نیز تاثیرات منفی اقتصادی و اجتماعی ناشی از حذف مالیات بند(ل) بر اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه را در شرایط حساس کشور است.

ابراهیمی با بیان اینکه استمراراین بند مالیاتی موجب خرسندی و رضایتمندی اهالی فرهنگ شده است ، تاکید کرد: از منظر نخبگان،تحقق این معافیت مالیاتی، علاوه بر حمایت و تقویت مشاغل فرهنگی و هنری، بر سبد فرهنگی مردم نیز تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

رئیس اسبق خانه مطبوعات ایران تصریح کرد: در این بزنگاه حساس اقتصادی، موقعیت شناسی، مسئولیت پذیری و حمایت همه جانبه‌ی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه،درخور حق شناسی وشایسته‌ی قدردانی است.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرپرست سازمان ملی سنجش منصوب شد