بازدید هیأتی از دانشگاه نظربایف از دانشگاه امیرکبیر


بازدید هیأتی از دانشگاه نظربایف از دانشگاه امیرکبیر

هیأتی از دانشگاه نظربایف قزاقستان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کرد.

بازدید هیأتی از دانشگاه نظربایف از دانشگاه امیرکبیربه گزارش خبرگزاری صداوسیما به ئقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بازدید مسؤولان دانشگاه نظربایف قزاقستان با حضور مدیر همکار‌های علمی و بین المللی، معاونین پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده‌های مهندسی کامپیوتر، ریاضی و علوم کامپیوتر و مهندسی برق برگزار شد که در این جلسه ضمن آشنایی و معرفی دو دانشگاه، زمینه‌های مشترک برای تعامل‌های آینده مورد بحث قرار گرفت.
آقای دکتر گلرو مدیر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این جلسه با معرفی دستاورد‌های دانشگاه ابراز امیدواری کرد که با توجه به سطح رو به رشد دانشگاه‌های کشور قزاقستان، مشارکت آن‌ها در طرح راه ابریشم و نیز سرمایه گذاری در زمینه تجهیز مراکز پژوهشی، باید همکاری‌های جدی‌تر و گسترده‌ای با دانشگاه‌های این کشور ایجاد شود.
وی افزود: یکی از زمینه‌های مهم همکاری با دانشگاه نظربایف می‌تواند شکل دهی و برگزاری کارگاه‌های همتایابی تخصصی به صورت حضوری و مجازی باشد که بدنبال آن پیشنهاد پژوهشی (پروپوزال) مشترک تدوین و این امر منجر به تبادل استاد و دانشجو شود.
آقای پلوآنوآ مدیر ارشد واحد پذیرش دانشگاه نظربایف قزاقستان نیز در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر ضمن معرفی نقاط قوت دانشگاه نظربایف بر تمایل بالای این دانشگاه برای همکاری با دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأکید کرد.
وی با تأکید بر برنامه راهبردی دانشگاه نظربایف برای گسترش همکاری‌های بین المللی در قالب طرح‌های تحقیقاتی و ارتقای سطح کیفی تولیدات علمی با دانشگاه‌های شاخص خاطرنشان کرد: این دانشگاه سه نوع برنامه حمایت مالی (گرنت) مجزا برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دارد که می‌تواند بستر خوبی برای تعریف طرح‌های مشترک با استادان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی باشد.
آقایان دکتر پیمان پورافشاری و دکتر مهدی باقری دو عضو هیأت علمی ایرانی دانشکده‌های مهندسی معدن و علوم زمین و علوم و مهندسی دیجیتال دانشگاه نظربایف نیز
در جریان این بازدید حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟