پیام تسلیت مسوولان کردستان به مناسبت درگذشت امام جمعه بانه


پیام تسلیت مسوولان کردستان به مناسبت درگذشت امام جمعه بانه

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در استان کردستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه فقید بانه را به عموم مردم استان بویژه مردم متدین این شهر ستان تسلیت گفتند.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان روز شنبه در پیامی درگذشت ماموستا عبداللە حیدری امام جمعە بانە را تسلیت گفت، متن پیام به این شرح است: خبر درگذشت ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه که سالهای پر برکت عمر خویش را صرف آموزه‌های الهی و ترویج اسلام ناب محمدی کرد، موجب تاسف و تالم فراوان اینجانب شد.
ضمن ابراز همدردی با اهل بیت مکرم و جمیع دوستداران این عالم وارسته، این ضایعه را به عموم مردم کردستان و خصوصا مردم متدین بانه تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان غفران و آرامش ابدی مسالت می‌نمایم.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کردستان در پی ارتحال امام جمعه بانه
آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در پیامی ارتحال ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه را تسلیت گفت، در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون
ارتحال جانسوز فقید عالی قدر ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه مایه تاثر و تالم خاطر گردید، فقدان این مجاهد نستوه و عالم دینی که سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را در مسیر تقویت ایمان، تقوی، تعالیم دینی و وحدت امت اسلامی صرف کرد و منشاء خدمات زیادی بود که ثمرات آن ماندگار و در آخرت ذخیره‌ای پربار خواهد بود.
اینجانب رحلت این عالم ربانی، فرهیخته و گرانقدر را به آحاد مردم کردستان، خانواده مکرم و معزز آن مرحوم و دوستاداران ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای این عالم اهل‌سنت علو درجات و آرامش ابدی مسألت می‌نمایم.
ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه از ۲ هفته پیش به دلیل بیماری سرطان ریه در بیمارستان رازی بانه بستری بود و سرانجام پس از مدت‌ها تحمل رنج و بیماری شامگاه جمعه در سن ۸۵ سالگی در این بیمارستان دارفانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.

ماموستا عبدالله حیدری از مرداد ماه سال ۹۳ به عنوان امام جمعه بانه انتخاب شد و بیش از پنج سال در این مسوولیت خدمتگزار مردم این شهرستان بود.

پیکر ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه فقید بانه روز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان، روحانیون و علمای دینی کردستان تشییع و در زادگاهش در روستای نجنه به خاک سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان