حلالیت طلبی نماینده مجلس از استاندار فارس در حاشیه افتتاح یک طرح


حلالیت طلبی نماینده مجلس از استاندار فارس در حاشیه افتتاح یک طرح

شیراز - ایرنا- حلالیت طلبی نماینده داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی از استاندار فارس از حاشیه‌های سفر روز پنجشنبه افتتاح طرح آبرسانی به داراب بود.

عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به داراب در پاسخ به درخواست حلالیت و بخشش از سوی رضا انصاری نماینده داراب و زرین دشت در مجلس اظهار داشت :دکتر انصاری الحق و انصاف از نیروهای منصف و پیگیر و پر تلاش هستند هر چند که در حق ما بعضا ممکن است کم لطفی کرده باشند و بدون اطلاع اظهارنظری کرده باشند ، البته من مطمئنا این نوع اظهار نظر را می بخشم و اعلام می‌کنم که به داراب کمتر از بقیه شهرستان ها توجه نشده است.

رحیمی در ادامه گفت: اظهار نظری که نماینده محترم کرده بودند واقعی نبود ، این شهرستان با توجه به توانمندی‌های تاریخی و کشاورزی به عنوان یک شهرستان ویژه دیده ایم و دولت و همه وزیران نگاه ویژه به شهرستان داراب دارند ، از این نماینده عزیز هم تشکر می‌کنم که تلاش و پیگیری مجدانه داشتند تا فرمانداری ویژه در داراب تصویب شود.

رضا انصاری نماینده داراب و زرین دشت پیش از سخنان استاندار فارس از او حلالیت خواست و گفت: زمانیکه موضوع تقسیمات کشوری در استان فارس مطرح شد و نامی از شهرستان داراب نبود من بیانیه ای دادم که استاندار فارس قدری از این بیانیه دلخور شدند و همینجا در جمع مردم من طلب حلالیت و بخشش دارم اما در تصویب فرمانداری ویژه برای شهرستان داراب جناب دکتر رحیمی استاندار فارس خیلی پیگیری و جدیت داشتند و تلاش‌های انجام شده قابل تقدیر است .

این نماینده مجلس در بیانیه ای که پیشتر صادر کرد از نادیده گرفته شدن داراب در مصوبه دهم مهرماه هیات دولت در زمینه تقسیمات کشوری انتقاد کرده و مسؤولیت آن را متوجه استانداری فارس دانسته بود.

داراب در جنوب شرق استان فارس واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار 10 ساله برای پل کردخیل/ رودخانه نوردی روستاییان