فرماندار آستارا بر شادابی فضای مدارس تاکید کرد


فرماندار آستارا بر شادابی فضای مدارس تاکید کرد

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا بر شاداب‌سازی فضای مدارس با اجرای طرح‌های فرهنگی و هنری و استفاده از ایده‌های فرهنگیان تاکید کرد.

حسن رستم زاد عصر سه شنبه در کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جمع مدیران مدارس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: سرمایه‌های فرهنگی آستارا از سرمایه‌های اقتصادی آن ارزشمندتر است و باید از ایده های معلمان با تجربه و فرهیختگان، در بهبود فضای آموزشی استفاده شود.

وی افزود: فرهنگیان از تأثیرگذاری بالایی در خانواده‌ها برخوردار هستند و لازمه توسعه شهرستان، استفاده از مدرسه و معلمان عزیز در حوزه‌های مختلف و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است.

رستم زاد گفت: تربیت صحیح انسان، جامعه را به کمال، ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انسانی هدایت کند و بهترین الگوی دانش آموزان در ارتباطات اجتماعی، معلمان هستند و در گزینش معلمان امور تربیتی بیشتر دقت شود.

فرمانده نیروی انتظامی آستارا هم اظهار کرد: سن ارتکاب جرم در کشور رو به کاهش است و در این راستا امسال ۲۳ کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و چهارنمایشگاه عکس در مدارس شهری آستارا برگزار شد.

سرهنگ محمد نمازی با انتقاد از وجود قلیان‌سراها در جوار تعدادی مدارس متوسطه آستارا، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها، مجوز راه‌اندازی قلیان‌سرای جدید در این شهرستان صادر نمی‌شود و قلیان‌سراهای موجود ساماندهی خواهند شد.

۱۸ هزار دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه در آستارا به تحصیل علم مشغول هستند و با تصمیم اداره آموزش و پرورش این شهرستان در تابستان امسال برای شادابی فضای آموزشی، دیوار و محوطه چند مدرسه نقاشی و رنگ آمیزی شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟