اقتدار امروز ایران مدیون شهدا است


اقتدار امروز ایران مدیون شهدا است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به جایگاه شهدا در جمهوری اسلامی ایران گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران است.

«هوشنگ بازوند» روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید «عبدالرضا کرمی» به مناسبت هفته بسیج، ضمن اشاره به جایگاه ویژه خانواده شهدا به عنوان اسوه های مقاومت و صبر، اظهارداشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران عزیز است و همه مسوُولین وظیفه دارند در دیدار و سرکشی از خانواده گرانقدر شهدا پیشقدم باشند.

استاندار کرمانشاه به حوادث اخیر و تخریب اموال عمومی و ایجاد فضای ناامنی توسط اشرار اشاره و تاکید کرد: مردم حامی این انقلاب هستند و ایثارگری و فداکاری شهیدان در دفاع از امنیت این مرز و بوم به عنوان الگویی ارزشمند انگیزه خدمت و جانفشانی برای ایران اسلامی را بیشتر می کند.

بازوند افزود: در فرمایش مقام معظم رهبری بر این مهم تأکید شده است که خانواده شهیدان و ایثارگران دارای جایگاه ویژه ای در این انقلاب هستند و باگذشت و ایثار مظهری از فداکاری در پیشبرد اهداف انقلاب داشته اند و شما عزیزان باتقدیم فرزند برومند خود به پیشگاه الهی، رضایت حق‌تعالی را جلب کرده و موجبات افتخار و سرافرازی نظام و انقلاب را فراهم کردید و ان‌شاءالله این نظام به پشتوانه مردم و جامعه ایثارگری به‌تمامی اهداف عالیه خود دست خواهد یافت.

عبدالرضا کرمی در سال ۶۶ و در سن ۲۳ سالگی در جبهه های جنگ تحمیلی به درجه شهادت نائل آمد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال