از آموزش سواد رسانه‌ای با قاصدک تا تربیت مربیان سرود در کانون‌های مسجدی


از آموزش سواد رسانه‌ای با قاصدک تا تربیت مربیان سرود در کانون‌های مسجدی

خوبی‌زاده با تشریح برنامه کانون‌های مساجد جنوب کرمان برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، گفت: طرح‌های «قاصدک» با محور ‌آموزش سواد رسانه‌ای و «نغمه‌های مسجد» برای آموزش مربیان سرود ویژه فعالان کانونی اجرا می‌شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح«شنبه ها با کتاب»، اظهار کرد: بر اساس این طرح روزهای شنبه هر هفته در مسجد از سوی امام جماعت یک کتاب برای مطالعه به مخاطبان معرفی می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان جنوب کرمان افزود: طرح «تعویض کتاب» توسط کانون های معین استان، برگزاری نمایشگاه کتاب در نماز جمعه، افتتاح چهار کانون فرهنگی هنری، اهدای کتاب به کتابخانه های مساجد از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان انجام شد.

خوبی زاده با اشاره به اجرای طرح «نذر کتاب»، افزود: بر اساس اساس این طرح زمینه تبادل کتاب های مازاد فراهم می شود.

وی طرح های «قاصدک» و «نغمه های مسجد» را از دیگر برنامه هایی برشمرد که در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان جنوب کرمان اجرا می شود و خاطرنشان کرد: براساس طرح قاصدک چگونگی تولید محتوا در فضای مجازی و آموزش های لازم در زمینه سواد رسانه ای ارایه می شود؛ در طرح «نغمه های مسجد» نیز آموزش مربیان سرود دنبال می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت