طرح‌های متنوعی برای افزایش نشاط اجتماعی در قنوات اجرا می‌شود


طرح‌های متنوعی برای افزایش نشاط اجتماعی در قنوات اجرا می‌شود

قم - ایرنا - شهردار قنوات قم گفت: طرح‌های متعدد و متنوعی در حوزه‌ فرهنگی و عمرانی برای افزایش نشاط اجتماعی مردم شهر قنوات اجرا می‌شود.

رضا شکاری روز شنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: در همین راستا تمام بوستان‌های محلی شهر ازنظر فضای سبز و نور مناسب‌سازی و عملیات احداث بوستان بزرگ شهدای گمنام نیز آغاز شد.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بوستان شهدای گمنام شهر قنوات که دارای امکانات متنوع تفریحی است در ایام‌الله دهه مبارک فجر سال جاری در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: وجود شهربازی و محل بازی ایمن،‌ پیست اسکیت،‌ زمین والیبال‌،‌ میزهای تنیس روی میز و فوتبال دستی و همچنین آبنمای موزیکال ازجمله امکانات تفریحی این بوستان شاخص است.

شکاری گفت: شهرداری قنوات از همه ظرفیت‌های خود برای افزایش نشاط اجتماعی مردم در قالب تفریحات سالم و مشروع استفاده می‌کند و در این رابطه با نیروی مقاومت بسیج و تشکل‌های مردم‌نهاد برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تعامل گسترده‌ای دارد.

وی با بیان این‌که برای توسعه شهر افزایش روحیه امید و نشاط مردم امری ضروری است، افزود: برگزاری کاروان‌های شادی و پیاده‌روی خانوادگی از دیگر برنامه‌های فرهنگی و تاثیرگذار شهرداری قنوات است که در مناسبت‌های خاص همچون میلاد ائمه اطهار(ع) با مشارکت سایر نهادها انجام می‌شود و استقبال گسترده و پرشور مردم را به دنبال دارد.

وی با اشاره به این‌که توجه به ورزش یکی از مهم‌ترین راهکارها برای تقویت نشاط عمومی است،‌ ادامه داد: ایجاد بسترهای موردنیاز برای انجام ورزش صبحگاهی و تلاش برای تقویت سالن‌های ورزشی شهر به‌صورت مجزا برای بانوان و آقایان، از دیگر برنامه‌های شهرداری قنوات برای افزایش نشاط اجتماعی مردم است.

شهر قنوات در بخش مرکزی استان قم قرارگرفته و فاصله آن با شهر قم حدود ۱۰ کیلومتر است، استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج بخش مرکزی، جعفریه، سلفچگان، کهک و خلجستان است؛ بخش مرکزی قم با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع دارای ۲ دهستان قنوات و قمرود است که جمعیتی حدود ۳۵ هزار تن دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر: جشنواره کوچ عشایر مغان