اهداف در ارتفاع بلند توسط سامانه موشکی تلاش منهدم شد


اهداف در ارتفاع بلند توسط سامانه موشکی تلاش منهدم شد

تهران- ایرنا- اهداف ارتفاع بلند مهاجم در مرحله نهایی رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 98 با شلیک سامانه بومی تلاش نیروی پدافند هوایی ارتش سرنگون شد.

به گزارش قرارگاه رسانه‌ای رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸، سامانه پدافندی بومی تلاش با موفقیت اهداف مهاجم واگذار شده توسط شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور را در ارتفاع بلند منهدم کرد. انجام اقدامات عملیات روانی و پدافند غیر عامل و مردم یاری در منطقه عمومی رزمایش در این مرحله از رزمایش انجام شد.

رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ در منطقه عمومی سمنان از روز گذشته (پنج‌شنبه) با هدف ارتقای آمادگی رزمی، هم‌افزایی توان پدافند هوایی نیروهای مسلح در شرایط نزدیک به رزم واقعی و در منطقه‌ای به وسعت ۴۱۶ هزار کیلومتر مربع و در منطقه عمومی سمنان آغاز شد. در این رزمایش انواع سامانه‌های بومی موشکی و راداری ارتفاع پست، متوسط و بلند به عملیات مقابله با انوع تهدیدات هوایی خواهند پرداخت.

صبح امروز نیز عملیات اسکرامبل پهپادهای رزمی نیروی پدافند هوایی ارتش برای نخستین بار در رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ و با حمله گسترده هواگردهای مهاجم دشمن انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج