خبرنگاران و فعالان اجتماعی آستارا سر سفره کتاب نشستند


خبرنگاران و فعالان اجتماعی آستارا سر سفره کتاب نشستند

آستارا - ایرنا - نشست کتابخوان اصحاب رسانه و اعضای سمن پویندگان آرمان‌شهر آستارا، با معرفی و خوانش بخشی از 9 جلد کتاب مختلف برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا عصر پنجشنبه در نشست کتابخوان در فرمانداری این شهرستان گفت: سازمان های مردم نهاد با ترغیب و تشویق مردم به کتاب، نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه دارند.

سامان ساسانیان افزود: آستارا دارای ظرفیت های خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی است و نشست های کتابخوان باید به صورت جدی در مدارس و مراکز دانشگاهی آن برگزار شود.

وی بیان کرد: برای گسترش فرهنگ کتابخوانی، به همکاری نهادهای تبلیغی و آموزشی نیاز است و باید خانواده ها نیز، همراه با مسئولان و تشکل ها در این زمینه فعالیت کنند.

معاون فرماندار آستارا ادامه داد: در نشست های کتابخوان، علاوه بر معرفی تالیفات جدید، امکان خوانش بخشی از کتاب و ارائه نقد و نظر درباره آنها وجود دارد.

رئیس اداره کتابخانه های آستارا هم گفت: نشست کتابخوان سازمان مردم نهاد در استان گیلان، برای نخستین بار در آستارا برگزار شد و نقش خبرنگاران و سمن ها در ترویج مطالعه مهم است.

آرزو عباس زاده بیان کرد: کتاب در این نشست ها به موضوع روز رسانه‌ها و مردم تبدیل می شود و با برگزاری نشست ماهانه کتابخوان، اقشار مختلف مردم آستارا را سر سفره کتاب نشانده ایم.

در آستارا چهار باب کتابخانه با ۶۰ هزار جلد کتاب و ۲ هزار عضو دایر شده و ۱۰ سازمان مردم نهاد، فعال است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر زیباترین خانم بازیگر جهان در دام منحرفان جنسی ! / نوه جذاب آمیتا باچان در دام پدوف...