اغتشاشات اخیر برنامه‌ریزی دشمن بود


اغتشاشات اخیر برنامه‌ریزی دشمن بود

شهرکرد -ایرنا- فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم‌(ع) چهارمحال و بختیاری با قدردانی از بصیرت مردم در خنثی کردن فتنه‌ها، گفت: اغتشاشات اخیر برنامه‌ریزی دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

سردار پاسدار علی محمد اکبری روز پنجشنبه در دیدار جمعی از بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، با تاکید بر اینکه بسیجی یعنی همیشه در صحنه بودن، افزود: حوادث اخیر برنامه‌ریزی و دسیسه دشمن برای براندازی نظام بود که با هوشیاری مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی دولت، مسوولان ۳ قوه این دسیسه‌های دشمن نقش برآب شد.

وی گفت: در این حوادث خسارت‌های زیادی به مردم و امکانات بیت‌المال وارد شد، اما نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

اکبری، با تاکید بر اینکه دشمنان نظام برای ایام خاص به خصوص انتخابات برنامه‌ریزی کرده بودند، که به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند، گفت: به خواست خدا و رهبری و بصیرت مردم، دست آنها در این ایام رو شد و در همان مراحل اول برخی مردم با بصیرتی که داشتند وارد این صحنه نشدند و تشخیص دادند که فتنه وجود دارد.

فرمانده سپاه استان با تشکر از مردم ولایتمدار چهارمحال وبختیاری گفت:مردم استان ولایتمدار ، فرهیخته، فرهنگی و با ولایت و بصیرت هستند و این استان یکی از استانهای امن کشور شناخته شده است.

وی به سابقه تشکیل بسیج که ۴۰ سال قبل به فرمان امام راحل تشکیل شده اشاره کرد و گفت : ۴۰ سال خدمت و جهاد و شهادت، ایستادگی و مقاومت مردان و شیرزنان کشور در مقابل تمام جنگ‌ها باعث پایداری نظام جمهور اسلامی شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: مردم در همه عرصه‌های نشان دادند که با استقامت و ایستادگی در همه عرصه‌ها پیروز خواهند شد و در جنگ اقتصادی نیز با استقامت مردم به پیروزی خواهیم رسید.

وی گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از ۲ هزار و ۵۰ برنامه در سطح همه حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد .

به گزارش ایرنا، مردم شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه در یک اقدام خودجوش با تجمع در مصلای امام خمینی (ره) نسبت به اشرار حوادث اخیر کشور اعلام انزجار و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

طرح اصلاح قیمت بنزین بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته است تا درآمد حاصل از آن بنا به گفته علی ربیعی سخنگوی دولت به صورت یارانه به ۷۵ درصد اقشار جامعه از جمله کارگران، بازنشستگان، معلمان، نیروهای تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت تعلق گیرد.
حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری دستور پرداخت یارانه‌های حاصل از اجرای این طرح را از شامگاه ۲۷ آبان صادر کرده است

اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

از ۳۰آبان ماه تا ۶ آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت افغانی افغانستان به تومان، امروز جمعه 21 اردیبهشت 1403