سخنگوی دولت: رفع قطعی اینترنت تدریجی خواهد بود، نگرانی مردم را درک می‌کنیم


سخنگوی دولت: رفع قطعی اینترنت تدریجی خواهد بود، نگرانی مردم را درک می‌کنیم

سخنگوی دولت با بیان اینکه نگرانی مردم بابت قطعی اینترنت را درک می‌کنیم گفت دسترسی مجدد استان‌ها به اینترنت به صورت تدریجی انجام خواهد شد. روز سه‌شنبه 28 آبان 98 مراسم دوره بین‌المللی آموزشی اشتغال روستایی و کاهش فقر با حضور علی ربیعی، سخنگوی دولت برگزار شد که وی در حاشیه این مراسم در پاسخ... نوشته سخنگوی دولت: رفع قطعی اینترنت تدریجی خواهد بود،...

سخنگوی دولت با بیان اینکه نگرانی مردم بابت قطعی اینترنت را درک می‌کنیم گفت دسترسی مجدد استان‌ها به اینترنت به صورت تدریجی انجام خواهد شد.

روز سه‌شنبه 28 آبان 98 مراسم دوره بین‌المللی آموزشی اشتغال روستایی و کاهش فقر با حضور علی ربیعی، سخنگوی دولت برگزار شد که وی در حاشیه این مراسم در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران عنوان کرد در تلاش هستیم تا مشکلات مربوط به مشاغل اینترنتی و بانک‌ها را برطرف سازیم. وی افزود هرچند مشکلات برخی از فعالیت‌های دانشجویی و برخی از مشاغل که به اینترنت وابسته هستند تاکنون برطرف نشده است، ولی ما این موضوع را درک می‌کنیم و درصدد رفع آنها هستیم.

رفع تدریجی قطعی اینترنت

سخنگوی دولت در ادامه اظهار کرد ما نگرانی مردم بابت قطعی اینترنت را به خوبی درک می‌کنیم، از این رو اگر مطمئن شویم در استان‌ها آرامش برقرار است، مردم نیز به صورت تدریجی به اینترنت دسترسی پیدا خواهند کرد. علی ربیعی در ادامه افزود باید قبول کنیم در وضعیت فعلی برخی از افراد از این فضا سوءاستفاده می‌کنند. وی در پایان خاطرنشان کرد شورای عالی امنیت ملی کشور در خصوص قطع شدن اینترنت تصمیم‌گیرنده است و ما نیز از نگرانی مردم اطلاع داریم، اما برقراری آرامش در کشور نگرانی بزرگ‌تر محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط:

قطعی اینترنت در ایران؛ اختلال اینترنت کشور چه زمانی برطرف خواهد شد؟ (آپدیت شد)

بیش از 65 ساعت از قطعی اینترنت ایران گذشت؛‌ یک میلیارد دلار زیان به کشور به گزارش نت بلاکس

آذری جهرمی: قطع اینترنت به ضرر مردم و نظام است، پیگیر اتصال اینترنت هستیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا