چهارطرح ورزشی درقم به بهره برداری رسید


چهارطرح ورزشی درقم به بهره برداری رسید

قم – ایرنا – چهارطرح ورزشی با اعتبار 45 میلیارد ریال روز چهارشنبه طی آئینی با حضور جمشید تقی‌زاده معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان درقم به بهره‌برداری رسید.

استخر مجموعه ورزشی‌تختی، خانه جوان مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم و شهر دستجرد قم و همچنین سالن ورزشی چند منظوره سوده ، طرح‌های افتتاحی امروز دراین استان است.

درحال حاضر چهار خانه جوان دراستان قم فعال است.

سالن ورزشی سوده ازدیگر طرح‌هایی بود که با حضور معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان به بهره برداری رسید. این سالن سرپوشیده با زیربنای ۹۰۰ مترمربع و با اعتبار ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از اعتبارات ماده ۲۷ و توسط بخش خصوصی ساخته و تکمیل شده‌. این سالن ورزشی درمجموعه ورزشی شهدای هفتم تیرقم واقع است.

بهره‌برداری ازاستخر سرپوشیده تختی‌ نیز در زمینی به مساحت ۱۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۶۰۰ مترمربع در مجموعه ورزشی تختی قم از دیگر طرح‌هایی است که امروز افتتاح شد.این استخر که روند احداث آن ازسال ۱۳۸۹ آغاز شد، در سال ۱۳۹۶ و در قالب ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار گردید. برای ساخت این استخر، ۲۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده که بخش زیادی از آن توسط بخش خصوصی تامین شده‌است.

افتتاح خانه جوان دستجرد، با مساحت ۱۸ هزار مترمربع و زیربنای ۲۵۶ مترمربع با اعتبارپنج میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال در مجموعه ورزشی دستجرد قم و همچنین خانه جوانان مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال از دیگر طرح‌های بود که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا