کتاب تاریخ تربیت‌بدنی در اروپا و آمریکای لاتین


کتاب تاریخ تربیت‌بدنی در اروپا و آمریکای لاتین

کرج - ایرنا - کتاب «تاریخ تربیت‌بدنی در اروپا و آمریکای لاتین» به وضعیت تربیت بدنی و ورزش در دوران معاصر و مدارس تربیت‌بدنی می‌پردازد و همچنین به انواع ورزش‌ها و بازی‌های بومی و محلی کشورهای مختلف اشاره دارد که برای آشنایی با فرهنگ کشورهای گوناگون مثمرثمر است.

این کتاب با تألیف دﻛﺘﺮ نجف آقایی دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه خوارزمی و دانشگاه شهید بهشتی تهران و دﻛﺘﺮ سیداسفندیار موسوی دکترای مدیریت ورزشی توسط مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز منتشر شده است.

در بخشی از کتاب «تاریخ تربیت‌بدنی در اروپا و آمریکای لاتین» آمده است: استفاده از دانش و تجربه‌های کشورهای مختلف در حوزه‌های مختلف می‌تواند علاوه بر افزایش دانش و آگاهی در مورد آن کشورها دید جامع‌تری نسبت به هر کدام از آنها پیدا کرد.

این کتاب دارای نویسندگانی از کشورهای مختلف است و به نظر می‌رسد پژوهش‌های نویسندگان مختلف از کشورهای مختلف می‌تواند کتابی مفید در زمینه تاریخ تربیت‌بدنی اروپا و آمریکای لاتین برای محققین، دانشجویان و دوستداران در حوزه تاریخ و تربیت بدنی و علوم ورزشی باشد.

کتاب «تاریخ تربیت‌بدنی در اروپا و آمریکای لاتین» توسط موسسه معتبر«شورای بین‌المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی» که به مطالعات تاریخ تربیت بدنی و ورزش می‌پردازد، در سال ۲۰۱۵ به چاپ رسیده است.

این کتاب در ۱۸۹ صفحه و با قیمت ۲۲۰ هزار ریال به چاپ رسیده و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب میتوانند با شماره تلفن ۳۴۵۰۵۱۵۱ در کرج (۰۲۶) و ۷۷۵۰۳۸۲۴ در تهران (۰۲۱) تماس حاصل کنند.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارای ۴۷ کتابخانه نهادی و ۲۳ کتابخانه مشارکتی است.

کتابخانه های استان با داشتن یک میلیون و ۳۰۰ هزار نسخه کتاب، ۹۶ هزار و ۲۰۰ نفر عضو دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند