کتاب تاریخ تربیت‌بدنی در اروپا و آمریکای لاتین


کتاب تاریخ تربیت‌بدنی در اروپا و آمریکای لاتین

کرج - ایرنا - کتاب «تاریخ تربیت‌بدنی در اروپا و آمریکای لاتین» به وضعیت تربیت بدنی و ورزش در دوران معاصر و مدارس تربیت‌بدنی می‌پردازد و همچنین به انواع ورزش‌ها و بازی‌های بومی و محلی کشورهای مختلف اشاره دارد که برای آشنایی با فرهنگ کشورهای گوناگون مثمرثمر است.

این کتاب با تألیف دﻛﺘﺮ نجف آقایی دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه خوارزمی و دانشگاه شهید بهشتی تهران و دﻛﺘﺮ سیداسفندیار موسوی دکترای مدیریت ورزشی توسط مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز منتشر شده است.

در بخشی از کتاب «تاریخ تربیت‌بدنی در اروپا و آمریکای لاتین» آمده است: استفاده از دانش و تجربه‌های کشورهای مختلف در حوزه‌های مختلف می‌تواند علاوه بر افزایش دانش و آگاهی در مورد آن کشورها دید جامع‌تری نسبت به هر کدام از آنها پیدا کرد.

این کتاب دارای نویسندگانی از کشورهای مختلف است و به نظر می‌رسد پژوهش‌های نویسندگان مختلف از کشورهای مختلف می‌تواند کتابی مفید در زمینه تاریخ تربیت‌بدنی اروپا و آمریکای لاتین برای محققین، دانشجویان و دوستداران در حوزه تاریخ و تربیت بدنی و علوم ورزشی باشد.

کتاب «تاریخ تربیت‌بدنی در اروپا و آمریکای لاتین» توسط موسسه معتبر«شورای بین‌المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی» که به مطالعات تاریخ تربیت بدنی و ورزش می‌پردازد، در سال ۲۰۱۵ به چاپ رسیده است.

این کتاب در ۱۸۹ صفحه و با قیمت ۲۲۰ هزار ریال به چاپ رسیده و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب میتوانند با شماره تلفن ۳۴۵۰۵۱۵۱ در کرج (۰۲۶) و ۷۷۵۰۳۸۲۴ در تهران (۰۲۱) تماس حاصل کنند.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارای ۴۷ کتابخانه نهادی و ۲۳ کتابخانه مشارکتی است.

کتابخانه های استان با داشتن یک میلیون و ۳۰۰ هزار نسخه کتاب، ۹۶ هزار و ۲۰۰ نفر عضو دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی