قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی حدود 1.5 میلیارد ریال جریمه شدند


قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی حدود 1.5 میلیارد ریال جریمه شدند

ارومیه – ایرنا – مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: سه قاچاقچی در شهرهای خوی و ماکو به پرداخت یک میلیارد و 477 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

محمد اقوامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سه قاچاقچی قصد داشتند طی هفته گذشته سیگار، لوازم یدکی و مصالح ساختمانی قاچاق را از مرزهای شمال آذربایجانغربی به کشور وارد کنند.

وی اضافه کرد: در یکی از این پرونده ها، قاچاقچی مصالح ساختمانی که قصد داشت ۸۰۰ عدد دستگیره درب، ۱۲۰عدد بتونه و ۳۲۰ عدد جای حوله را از مرز خوی با یک دستگاه تریلی وارد کشور کند، توسط قاضی پرونده به پرداخت ۵۳۸ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی با اشاره به دستگیری قاچاقچی دیگری به جرم قاچاق لوازم یدکی خودرو در مرز ماکو بیان کرد: از این قاچاقچی نیز چهار دستگاه گیربکس، ۲ دستگاه میل لنگ و یک عدد سرگیربکس کشف و پرونده او به شعبه تعزیرات حکومتی این شهر ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: قاچاقچی این پرونده نیز ۵۳۹ میلیون ریال جریمه شد.

اقوامی همچنین از کشف ۵۴۰ باکس سیگار خارجی در مرز خوی خبر داد و گفت: این قاچاقچی هم از سوی شعبه تعزیرات حکومتی به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی افزود: علاوه بر جریمه های صادره، اقلام قاچاق نیز به نفع دولت ضبط شد.

تعزیرات حکومتی مسئول رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، تخلف های مربوط به کالا و خدمات و تخلفات حوزه بهداشت و درمان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !