نمایشگاه لوازم خانگی در سمنان برپا شد


نمایشگاه لوازم خانگی در سمنان برپا شد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان سمنان گفت: نمایشگاه لوازم خانگی با حضور تولیدکنندگانی از سراسر کشور در محل نمایشگاه‌های دائمی این استان در شهر سمنان برپا شده است.

عبدالحمید دربانیان روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه شامل فرش، لوستر، لوازم آشپزخانه و دکوراسیون داخلی از بیست و هفتم آبان تا یکم آذر ماه جاری در ۱۰۰ غرفه دایر شده است.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان و صاحبان صنایع از استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، البرز، اصفهان، اردبیل، تبریز، مشهد، سمنان و کرمانشاه جدیدترین تولیدات را در حوزه‌های لوستر، فرش، دکوراسیون داخلی، چینی، بلور و کریستال و دیگر لوازم آشپزخانه در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان سمنان ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی به منظور رونق‌بخشی به تولید داخل، افزایش کیفیت تولید و ارائه کیفیت‌های برتر از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی اظهارداشت: نمایشگاه یلدا نیز به منظور کنترل و تنظیم بازار در آغاز فصل زمستان در سمنان برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان سمنان تصریح کرد: عرضه کالای با کیفیت و قیمت مناسب از مزایای برپایی نمایشگاه یلدا است.

شهروندان می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با حضور در محل دائمی نمایشگاه ها واقع در ضلع شرقی بوستان سوکان سمنان از این نمایشگاه بازدید کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی