نرخ کالاها و خدمات در خلخال افزایش نمی‌یابد


نرخ کالاها و خدمات در خلخال افزایش نمی‌یابد

اردبیل _ایرنا _ فرماندار خلخال گفت: اجازه سوءاستفاده از افزایش قیمت بنزین را به افراد سودجو و فرصت طلب نمی‌دهیم و نرخ کالاها و خدمات در این شهرستان افزایش نخواهد یافت.

فریدون بابایی روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار خلخال افزود: با توجه به استفاده از نفت گاز در وسایط نقلیه حمل و نقل عمومی و پیش‌بینی اختصاص سهمیه بنزین به خودروهای سواری کرایه‌کش بین شهری روستایی اجازه در کنار ۲ گانه‌سوز بودن بیشتر خودروهای سواری کرایه‌کش عمومی ،هیچ گونه افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی را به فعالان این بخش را نخواهیم داد.

وی با تقدیر از اطلاع‌رسانی سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری خلخال مبنی بر ثابت بودن نرخ کرایه تاکسی‌های عمومی و تاکسی تلفنی‌ها، اظهارداشت: انجام چنین اقدامات پیشگیرانه از افزایش خودسرانه قیمت کالاها و خدمات در بازار را از سوی سایر اتحادیه‌های صنفی و دست‌اندرکاران امور بازار این شهرستان را نیز داریم.

او گفت: تاکید دولت بر جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالاها و خدمات در بازار پس از افزایش قیمت بنزین بوده و انتظار از دستگاه‌های بازرسی و نظارت شهرستان افزایش سطح بازرسی‌ها و انجام اقدامات پیشگیرانه از هرگونه افزایش قیمت در بازار است.

وی با بیان اینکه مصرف بنزین در کشورمان ۳۸ درصد بیشتر از مصرف بنزین در کشورهای اروپایی است، افزود: طرح افزایش قیمت بنزین در کشور بر اساس مدیریت سوخت،رعایت الگوی مصرف و پیشگیری از اسرراف در مصرف این ماده سوختی صورت گرفته و منافع آن در هدفمندسازی یارانه‌ها و در مسیر منافع عمومی جامعه هزینه خواهد شد.

او گفت: در حالی که دشمن وارد جنگ اقتصادی تمام‌عیار با کشورمان شده طرح مدیریت سوخت بنزین برای جلوگیری از مصرف بی‌رویه و هدر رفت سرمایه ملی یک طرح درست برای پیروزی در این جنگ اقتصادی بر دشمن است.

فرماندار خلخال اظهارکرد: در ابتدای اجرای طرح مدیریت بنزین دشمنان ملت با استفاده از فضای مجازی دراختیار خود دست به اقدامات مختلفی خواهند زد که از مردم بویژه مسئولان انتظار مراقب بودن از دسیسه‌های دشمنان را داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام