راهکار قبولی در آزمون آیین‌نامه


راهکار قبولی در آزمون آیین‌نامه

 هر متقاضی دریافت گواهینامه رانندگی پایه سوم، پایه دو و پایه‌ یک و همین‌طور متقاضیان گواهینامه موتورسیکلت برای اخذ گواهینامه رانندگی نیاز است در آزمون آیین‌نامه قبول شوند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وب‌سایت آزمون آنلاین آئین نامه راهنمائی و رانندگی، آزمون آیین‌نامه اصلی توسط افسر یا سرهنگ راهنمایی و رانندگی گرفته می‌شود. علاقه‌مندان برای اینکه بتوانند با سؤالات آزمون اصلی آیین‌نامه آشنا شوند و در نخستین بار به موفقیت دست یابند، بهتر است آزمون آیین‌ نامه رایگان را مطالعه کنند.

ویژگی‌های آزمون آیین‌نامه چیست؟ و چرا هنرجویان در آن مردود می‌شوند؟

هر آزمون آیین‌نامه کتبی شامل ۳۰ سوال تستی است و در مدت‌ زمان ۲۰ دقیقه باید به حداقل ۲۶ سوال از ۳۰ سوال پاسخ درست داد. در غیر این صورت باید مجدداً در امتحان آیین‌نامه شرکت کرد.

سؤالات آزمون آیین‌نامه اصلی شامل آزمون آیین‌نامه فنی، سؤالات مربوط به آزمون تابلوهای رانندگی و آزمون آیین‌نامه حق تقدم و هم‌چنین بخشی دیگر از این سؤالات نیز از نکات مهم کتاب آیین‌نامه است.

دلیل مردودی هنرآموزان در آزمون آیین‌نامه ساده است. «شرکت‌کنندگان آزمون با سبک سؤالات آزمون آیین‌نامه آشنا نیستند» همین امر باعث افزایش استرس آن‌ها در سر جلسه آزمون خواهد شد. از طرفی با توجه به شباهت‌های نزدیکی که بسیاری از تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی با یکدیگر دارند پاسخ به برخی از سؤالات سخت می‌شود و درصورتی‌که تجربه‌ای در آزمون آیین‌نامه نداشته باشید به‌راحتی نمی‌توانید آزمون آیین‌نامه را قبول شوید و به‌آسانی با بیش از ۴ پاسخ نادرست در آزمون پذیرفته نخواهید شد بااینکه شاید بارها و بارها کتاب ۲۲۰ صفحه‌ای آیین‌نامه ۹۸ را مطالعه کرده باشید.

قبل از آزمون آیین‌نامه اصلی بهتر است در مدت‌زمان ۲۰ دقیقه به یک آزمون آیین‌نامه آنلاین پاسخ دهید و خودتان را در یک محیطی شبیه به آزمون آیین‌ نامه اصلی محک بزنید. این کار باعث می‌شود تا علاوه بر آشنایی با سؤالات، خود را قبل از روبه‌رو شدن با آزمون اصلی به‌صورت جدی محک بزنید و همچنین با سؤالات پرتکرار بیش‌ازپیش آشنا شوید. با چندین نوبت پاسخ به آزمون‌های آیین‌نامه آنلاین باهمین روند خواهید دید که شما به‌طور کامل با سؤالات پرتکرار آزمون آیین‌نامه اصلی ۹۸ آشنا شده‌اید و می‌توانید به‌راحتی با دیدن سوال در روز آزمون گزینه درست را انتخاب کنید.

مطمئناً درصورتی‌که تمام آزمون‌های آیین‌نامه آنلاین را مطالعه نمایید متوجه سؤالات پرتکرار خواهید شد و ازاین‌رو توجه شما به سؤالات خاص بیشتر جلب خواهد شد همچنین با مطالعه چندباره آزمون آیین‌نامه رایگان و آزمون آیین‌نامه ویژه کل کتاب آیین‌نامه را به‌خوبی مرور کرده‌اید و خواهید توانست آمادگی بالایی برای شرکت در آزمون نهایی کسب کنید.

این آزمون شامل سؤالات فنی هم است. سؤالات فنی می‌تواند یکی از نقاط ضعف اساسی هنرجویان که آزمون اصلی آیین‌نامه می‌دهند، باشد. بهتر است حتماً قبل از شرکت در آزمون آیین‌نامه، سؤالات آزمون آیین‌نامه فنی را هم به‌دقت بررسی کنید.

با توجه به خلاصه بودن مطالب در آزمون‌های آیین‌نامه آنلاین وقت شما برای مطالعه موارد اضافه هدر نخواهد رفت و به سراغ اصل مطلب که همان آشنایی با آزمون آیین‌نامه هست خواهید رفت و بر مطالب مسلط می‌شوید.

توجه داشته باشید که تا زمانی که در آزمون آیین‌نامه قبول نشده‌اید مجاز به شرکت در آزمون شهری نیستید.

راهکار قبولی در آزمون آیین‌نامه

چگونه در آزمون آیین‌نامه قبول شویم؟

شدیداً توصیه می‌کنیم برای قبولی در آزمون، آزمون آیین‌نامه آنلاین رایگان را انجام بدهید.

در انتها ۱۰ نمونه سوال آزمون آیین‌نامه به‌صورت تصادفی از میان ۱۲۰۰ سوال برای شما برگزیده‌ شده است و می‌توانید با مطالعه آن‌ها با سبک سؤالات آزمون آیین‌نامه اصلی آشنا شوید با قبولی در این آزمون، قبولی شما در آزمون کتبی ۱۰۰ درصد هست.

سایت udriver اولین و معتبرترین مرجع آزمون آیین‌نامه آنلاین بیش از ۱۲۰۰ سوال و جواب آزمون آیین‌نامه آماده کرده است. سایت udriver مدعی است که با زدن این مجموعه تست‌ها قبول می‌شوید همان‌طوری که الآن ۹۸٪ از کاربران بار اول در آزمون آیین‌نامه قبول‌شده‌اند

یک نکته دیگر این‌که طبق قانون جدید برای آزمون آیین‌نامه پایه سوم، پایه دوم، پایه اول، آزمون آیین‌نامه موتورسیکلت و ویژه از همین کتاب آیین‌نامه ۹۸، آزمون آیین‌نامه طرح می‌شود.

۱- در آزادراه‌ها میخ‌های زرد چشم‌گربه‌ای در چه محلی دیده می‌شود؟

۱. در باند کاهش و افزایش سرعت

۲. بین شانه خاکی و باند اصلی

۳. بین هر دو باند مجاز

۴. در مسیر رفت‌وبرگشت جاده‌ها و در سمت چپ مسیر (بین محل خالی وسط آزادراه و باند اصلی)

گزینه صحیح ۴

۲-از چند متری بعد از پیچ‌ها سبقت گرفتن آزاد است؟

۱. ۳۰ متری

۲. ۵۰ متری

۳. ۲۰ متری

۴. ۱۰۰ متری

گزینه صحیح ۲

۳- مفهوم تابلو چیست؟

۱. راه لغزنده است

۲. ریزش سنگ

۳. پرتاب سنگ

۴. شانه خطرناک

راهکار قبولی در آزمون آیین‌نامه

۴- حق تقدم در تقاطع با کدام خودرو می‌باشد؟

۱. سفید ۱

۲. سفید ۲

۳. هر دو باهم

۴. مشکی

گزینه صحیح ۴

راهکار قبولی در آزمون آیین‌نامه

راهنمایی: در ۳ راهی اتومبیلی که در مسیر اصلی قرار دارد اول حرکت می‌کند.

۵-در هنگام رسیدن به گذرگاه هم‌سطح راه‌آهن چه اقدامی لازم است؟

۱. چراغ فلاشر را روشن می‌کنیم

۲. عبور سریع

۳. با دقت عبور کنیم

۴. توقف قبل از مانع

گزینه صحیح ۴

حتماً نمونه سؤالات امتحان آیین‌نامه رانندگی با جواب رایگان سایت udriver را قبل از آزمون اصلی مرور کنید.

برای مشاهده تمامی آزمون‌های آیین‌نامه آنلاین، آزمون آیین‌نامه فنی، آزمون تابلوهای رانندگی و فیلم‌های آموزش عملی رانندگی و اطلاعات گواهینامه رانندگی به سایت udriver.ir مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام