باجه‌های پستی ایلام آماده تحویل کارت سوخت هستند


باجه‌های پستی ایلام آماده تحویل کارت سوخت هستند

ایلام - ایرنا - مدیرکل پست ایلام گفت: شهروندان و صاحبان خودرو می‌توانند برای دریافت کارت سوخت خود به باجه‌های پستی در شهرستان‌های مختلف استان مراجعه کنند.

هدایت فیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صاحبان خودروهایی که تاکنون کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند برای دریافت آن به باجه معطله پست در شهرهای محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند با در دست داشتن یکی از اسناد خودرو از جمله کارت ماشین و برگ سبز به همراه کارت ملی نسبت به دریافت کارت سوخت از باجه‌های معطله پست اقدام کنند.

مدیرکل پست ایلام با بیان اینکه تعداد کارت سوخت‌های تحویل گرفته نشده در استان بسیار کم است، گفت: در مجموع حدود ۷۰۰ کارت در باجه‌های این استان به متقاضیان تحویل داده نشده است که علت آن هم نقص آدرس، عدم مراجعه و مهاجرت برخی افراد بوده است.

فیلی تاکید کرد: باجه‌های پستی استان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و صاحبان خودرو از این بابت نگرانی نداشته باشند

وی اضافه کرد: افرادی که خودرو خود را از استان دیگر خریداری کرده‌اند نیازی برای حضور به آن استان برای دریافت کارت سوخت ندارد و می‌توانند با ارائه مدارک معتبر درخواست خود را دنبال کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای طرح مدیریت مصرف سوخت را اجرایی کرد؛ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران محترم سه قوه ، از ساعت صفر روز ۲۴ ماه آبان سهمیه بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز به ترتیب بیان شده در این اطلاعیه انجام می‌شود.

قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۱۵ هزار ریال، قیمت بنزین معمولی غیر سهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰ هزار ریال و قیمت بنزین سوپر از قرار هر لیتر ۳۵ هزار ریال خواهد بود .

از ساعت صفر روز ۲۴ آبانماه سهمیه کامل ماه آبان سال ۱۳۹۸ همه خودروها به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز شده و سهمیه خودروهای شخصی به مدت ۶ ماه قابل ذخیره است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد 20 اردیبهشت + فیلم