مسوولان به درمان بیماری سالک در روستاها توجه کنند


مسوولان به درمان بیماری سالک در روستاها توجه کنند

سمنان-ایرنا- امام جمعه دامغان به شیوع بیماری سالک در روستاهای جنوب دامغان اشاره کرد و گفت: درمان این بیماری به عزم جدی مسوولان استانی و شهرستانی حوزه بهداشت و درمان نیاز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه دامغان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، افزود :بنابه گزارش ها تاکنون بیش از 300 تن به این بیماری مبتلا شده اند که باید مسوولان برای نابودی حشرات آلوده و آگاهی بخشی به روستاییان اقدام کنند.

وی به آغاز هفته کتاب هم اشاره کرد و افزود: کتاب گنجینه‌ای است که باید آن را دروازه ای به سوی دانش تلقی کنیم.

حسینیان اضافه کرد: قرار دادن کتاب در سبد فرهنگی خانواده‌ها و ترویج سنت حسنه کتابخوانی، امری مهم و ضروری است که تمدن جامعه را می‌سازد.

وی به ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت اشاره و تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال نابودی اسلام است و برای او شیعه، سنی و دیگر مذهب های اسلامی فرقی ندارد و به همین دلیل است که باید مسلمانان منطقه با وحدت، مقاومت و همدلی، اسلام را تقویت کنند ، برای این منظور همه ما نیازمند وحدت داخلی، منطقه ای و بین المللی هستیم.

حسینیان اضافه کرد: پیامبر اکرم(ص) و تمامی پیامبران، جامعه طبقاتی را نفی و عدالت اجتماعی را از نشانه های جامعه رستگار معرفی کردند.

امام جمعه دامغان خاطر نشان کرد: امیدواریم در جمهوری اسلامی ایران اختلاف طبقاتی از بین برود، نباید گروهی در رفاه کامل باشند و عده ای دیگر در محرومیت مطلق زندگی خود را سپری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا