محو دولت اسرائیل به معنای محو حکومت رژیم صهیونیستی است


محو دولت اسرائیل به معنای محو حکومت رژیم صهیونیستی است

تهران - ایرنا- رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان این که محو رژیم صهیونیستی یعنی مردم فلسطینی که صاحبان اصلی آن سرزمین هستند، خودشان دولت خودشان را انتخاب کنند، تاکید کردند: محو دولت اسرائیل به معنای محو آن حکومت و رژیم تحمیلی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای پیش ظهر جمعه در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشتند: موضع ما در قضیه‌ فلسطین قطعی و اصولی است. امام از پیش از انقلاب، خطر نفوذ و ظلم صهیونیست‌ها را تصریح می کرد؛ اوایل پیروزی انقلاب اسلامی هم ایران مرکز صهیونیست‌ها در تهران را به فلسطینی‌ها داد.

ایشان افزودند: این، هم یک کار واقعی بود، هم یک کار نمادین. ما به فلسطینی‌ها کمک کردیم و باز هم کمک می کنیم، هیچ‌گونه ملاحظه‌ای هم نداریم و همه‌ دنیای اسلام باید این کار را بکند.

رهبر معظم انقلاب اسلام تصریح کردند: در بیانات امام راحل و بیانات مسئولین جمهوری اسلامی، مکرر «محو دولت اسرائیل» مطرح شده است؛ این به معنای محو مردم یهودی نیست؛ ما با آنها هیچ کاری نداریم. این به معنای محو آن حکومت و رژیم تحمیلی است.

حضرت آیت الله خامنه ای یادآور شدند: محو رژیم صهیونیستی یعنی مردم فلسطینی که صاحبان اصلی آن سرزمین هستند، خودشان دولت خودشان را انتخاب کنند و اراذلی مانند نتانیاهو را ازاله کنند و این اتفاق خواهد افتاد؛ مثل کشور بالکان که بعد از ۶۰ سال مستقل شد و ملت به کشور خودشان برگشتند.

ایشان فرمودند: ما طرف‌دار مردم و استقلال فلسطین هستیم؛ ما یهودستیز نیستیم. یهودی‌ها در کشور خودمان با کمال امنیت زندگی می کنند.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج