برگزاری گردهمایی سالانه خانه های کارگر سراسر کشور در لنگرود


برگزاری گردهمایی سالانه خانه های کارگر سراسر کشور در لنگرود

لاهیجان - ایرنا - گردهمایی سالانه هیات های اجرایی و دبیران اجرایی خانه های کارگر سراسر کشور در چمخاله شهرستان لنگرود برگزار شد.

این نشست سالیانه که به مدت سه روز در اردوگاه کارگری چمخاله لنگرود جریان دارد، اعضای شورای عالی کار کشور ، شورای عالی انجمن های صنفی ، کانون عالی بازنشستگان کشور ، نمایندگان مجامع قانونی تعاونی های مصرف کشور(امکان ) ، تعاونی های مسکن کشور( اسکان) و اعضای هیات های اجرایی و نماینده قانونی کارگران در هیات امنای کشور حضور دارند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان گیلان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این گردهمایی سالی یک بار به همت خانه کارگر جمهوری اسلامی تشکیل می شود و مشکلات جامعه کارگری از جمله اشتغال ، وضعیت معیشتی کارگران و از طرفی خصوصی سازی و موضوع اخیر خصوصی سازی بانک رفاه که متعلق به جامعه کارگری و بازنشستگی کشور است در دستور کار این نشست قرار دارد.

حسن ایزدی افزود: این گردهمایی با نشست های تخصصی مشکلات جامعه کارگری بررسی و عصر فردا ( جمعه) با صدور بیانیه ای به کار خود پایان می دهد.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این گردهمایی با هدف بررسی مسایل درون سازمانی و پرداختن به مشکلات برون سازمانی که جامعه کارگری با آن مواجه است و پیگیری موضوعات کارگری و حواشی آن و کلاس های آموزشی برای ارتقای سطح دانش کادر اجرایی و هیات اجرایی را دنبال می کند و به مدت ۱۰ساعت برگزار می شود.

حسن صادقی افزود: در این گردهمایی موضوعاتی نظیر نوع بازنشستگی در دستور کار قرار گرفته که نوعی هشدار به نظام اجرایی کشور محسوب می شود.

وی بر لزوم توجه به مطالبات جامعه کارگری تاکید و اضافه کرد: امیدوارم پیشنهاداتی که در این نشست ارایه می شود با نگاه مثبت مسوولان همراه باشد تا بتوانیم معضلات را کاهش دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...