چهار شهرک صنعتی جدید در کرمانشاه ایجاد می‌شود


چهار شهرک صنعتی جدید در کرمانشاه ایجاد می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه اعلام کرد که چهار شهرک صنعتی جدید تا پایان خرداد ماه 99 در استان ایجاد خواهد شد.

«هدایت حاتمی» روز پنجشنبه در نشست خبری استاندار و معاونان وی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: براساس برنامه ریزی انجام شده ۲ شهرک صنعتی تا پایان امسال و ۲ شهرک دیگر تا پایان خردادماه ۹۹ در استان ایجاد خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم اضافه شدن این شهرک ها به شهرک های صنعتی پیشین گام موثری در خدمات دهی به سرمایه گذاران باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به روند کاهش نرخ بیکاری استان گفت: نرخ بیکاری کرمانشاه پایان اسفند سال گذشته ۱۸.۵ درصد بود در حالی این رقم در پایان شهریور ماه امسال به ۱۴ درصد رسید و تمام تلاش خود را برای کاهش سه درصد دیگر تا پایان سال جاری به کار می گیریم.

حاتمی با اشاره به برنامه های حمایتی برای تقویت سرمایه گذاری در کرمانشاه گفت: سامانه یک پارچه سرمایه گذاری را در کرمانشاه راه اندازی کرده ایم تا سرمایه گذاران در کمترین زمان ممکن و به دور از کاغذبازی های اداری مجوزهای مربوطه را دریافت کنند.

وی به موضوع پرداخت طلب گندم کاران استان نیز اشاره کرد و اظهارداشت: در پرداخت پول گندم کشاورزان جزو استان‌های اول کشور بودیم و نگذاشتیم‌ قیمت گوجه فرنگی خریداری شده از کشاورزان نیز از آنچه که تعریف کرده بودیم، کمتر شود.

معاون استاندار کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت کارخانه باختر بیوشیمی، گفت: مجموعه کارخانه چندان تمایلی به توافق با وزارت بهداشت و درمان در خصوص قیمت داروهای تولیدی ندارند.

حاتمی با اشاره به برنامه برای ایجاد ۲ پتروشیمی در اسلام آبادغرب عنوان کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب می تواند این شهرستان را به مرکز فعالیت صنایع پایین دست پتروشیمی مطرح کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !