جیپ گرند چروکی بی اند بی، کابوس لامبورگینی اوروس!


جیپ گرند چروکی بی اند بی، کابوس لامبورگینی اوروس!

شرکت بی اند بی اتومبیل تکنیک پکیج ارتقایی خود برای جیپ گرند چروکی تراک هاوک را ارائه کرد. این پکیج باعث شده یکی از قوی‌ترین شاسی بلندهای دنیا عضله‌ی بیشتری را نشان دهد! با پرداخت 3950 یورو، این تیونر پکیج مرحله 2 را عرضه می‌کند که باعث می‌شود پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار جیپ... The post جیپ گرند چروکی بی اند بی، کابوس لامبورگینی...

شرکت بی اند بی اتومبیل تکنیک پکیج ارتقایی خود برای جیپ گرند چروکی تراک هاوک را ارائه کرد. این پکیج باعث شده یکی از قوی‌ترین شاسی بلندهای دنیا عضله‌ی بیشتری را نشان دهد!

جیپ گرند چروکی بی اند بی، کابوس لامبورگینی اوروس!
با پرداخت 3950 یورو، این تیونر پکیج مرحله 2 را عرضه می‌کند که باعث می‌شود پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار جیپ قدبلند ما قدرت 789 اسب بخاری و گشتاور 985 نیوتون متری داشته باشد که کاملاً بیشتر از قدرت و گشتاور 707 اسبی و 875 نیوتون متری مدل استوک می‌باشد.

جیپ گرند چروکی بی اند بی، کابوس لامبورگینی اوروس!
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت مدل استاندارد 3.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن 290 کیلومتر در ساعت بوده اما با استفاده از کیت بی اند بی این زمان به 3.4 ثانیه کاهش یافته و سقف سرعت نیز از 300 کیلومتر در ساعت فراتر می‌رود؛ بنابراین حداقل در روی کاغذ، لامبورگینی اوروس که 0.2 ثانیه کندتر بوده و سقف سرعت 305 کیلومتر در ساعتی دارد نمی‌تواند با جیپ تیون شده در خط درگ رقابت شانه‌به‌شانه‌ای داشته باشد.

جیپ گرند چروکی بی اند بی، کابوس لامبورگینی اوروس!
اما اگر مالکان به این قدرت و گشتاور زیاد نیازی نداشته باشند می‌توانند کیت مرحله 1 را انتخاب کنند که 1498 یورو قیمت داشته و قدرت و گشتاور را به 730 اسب بخار و 900 نیوتون متر می‌رساند.


یکی دیگر از قطعات ارتقا یافته خودرو سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ است که قیمت 5950 یورویی دارد. فنرهای اسپورت 798 یورویی باعث کاهش ارتفاع 50 میلی‌متری خودرو شده و فضای جذابی برای قرار گرفتن رینگ‌های 22 اینچی در جای خود ایجاد می‌کنند.
این تیونر همچنین دیگر نسخه‌های گرند چروکی همچون SRT را تیون کرده و می‌توان سیستم اگزوز یاد شده با کمی تغییرات را برای آن سفارش داد. همچنین پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری دیزلی خودرو نیز تیون شده و قدرت 350 اسبی و گشتاور 680 نیوتون متری پیدا می‌کند. قیمت این کیت نیز 1950 یورو اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام