واکنش به دستگیری تیم تروریستی نزدیک دفتر امام‌جمعه مشهد | دستگیری مرتبط با زم نداشتیم


واکنش به دستگیری تیم تروریستی نزدیک دفتر امام‌جمعه مشهد | دستگیری مرتبط با زم نداشتیم

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت که در ارتباط با روح‌الله زم کسی در مشهد دستگیر نشده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، غلامعلی صادقی در پاسخ به این سوال که آیا در ارتباط با روح‌الله زم و دادن اطلاعات به او از مشهد دستگیری و تشکیل پرونده داشته‌ایم، اظهار کرد: خیر، در این زمینه پرونده‌ای نداشتیم.

وی همچنین در خصوص پرونده مجید خرمی، مدیرعامل موسسه شهرآرا بیان کرد: پرونده وی در مرحله تحقیقات است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی همچنین در خصوص اظهاراتی منتسب به امام جمعه مشهد در رسانه‌ها مبنی بر دستگیری تیم تروریستی در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی، بیان کرد: این مطلب را مراجع رسمی اعلام نکردند، آنچه ما مطلع شدیم ظاهرا تعدادی از هتل‌داران به مناسبتی خدمت امام جمعه بودند و ایشان توصیه‌هایی به طور کلی به آنها داشتند و برداشت خبرنگار بوده که از فرمایشات ایشان این طور برداشت کرده که یک گروه تروریستی در اطراف دفتر امام جمعه دستگیر شده‌اند.

وی افزود: البته ما پرونده‌ها و دستگیری‌هایی داشتیم، این تهدیدات همواره برای کل کشور بوده و در مشهد نیز هست، اما این مطلب را مرجع امنیتی و قضایی اعلام نکرده است و آن برداشت اشتباه خبرنگار بوده و چنین مساله‌ای صحت ندارد.

برخی از رسانه‌ها روز دوشنبه در دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با مدیران هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد، به نقل از وی گزارش دادند که چندی پیش در یکی از همین هتل‌ها یک تیم تروریستی خطرناک دستگیر شده‌اند.

در گزارش رسانه‌ها از این نشست همچنین به نقل از آیت‌الله علم‌الهدی آمده بود که بعد از جریان دستگیری مدیر کانال آمدنیوز بیشتر اطلاعات از شهر مشهد به او داده شده است.

کد خبر 463071

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جهان در آستانه مارپیچی هولناک قرار دارد/ آیا جنگ جهانی سوم در تایوان کلید می خورد؟