ارائه گواهینامه جوشکاری در طرح‌های عمرانی الزامی می‌شود


ارائه گواهینامه جوشکاری در طرح‌های عمرانی الزامی می‌شود

شهرکرد- ایرنا- رییس انجمن جوشکاری و آزمایش‌های غیرمخرب کشور از الزامی شدن ارائه گواهینامه جوشکاری از سوی جوشکاران، هنگام به کارگیری نیروهای کار در طرح‌های مختلف عمرانی و اشتغال خبر داد. 

عبدالوهاب ادب آوازه روز سه‌شنبه در بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیرمخرب در دانشگاه شهرکرد افزود: این طرح به منظور به کارگیری نیروهای متخصص در مشاغل تخصصی و همچنین به روز رسانی بانک اطلاعاتی انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: به منظور تکمیل بانک اطلاعات جوشکاران، توافقنامه همکاری و آزمون تعیین صلاحیت جوشکاران در سازمان فنی و حرفه‌ای اجرا می‌شود.
رییس انجمن جوشکاری و آزمایش‌های غیرمخرب کشور، از پیگیری برای ثبت یک روز در تقویم کشور به عنوان روز جوشکار خبر داد و گفت : نامگذاری این روز برای ارج نهادن به توانمندی فعالان این صنعت خواهد بود.
ادب آوازه، به شهرت استان چهارمحال وبختیاری و شهر هفشجان به عنوان قطب جوش کشور اشاره کرد و گفت : در 4 دهه گذشته صنعت جوش و هنر جوشکاری فراز و نشیب زیادی را در سطح ملی و بین‌المللی پشت سر گذاشته است.
به گزارش ایرنا، بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس مـلی آزمایش‌های غیرمخرب و تحت حمایت سیویلیک روز سه‌شنبه در دانشگاه شهرکرد آغاز شد.

این کنفرانس به منظور تشویق به امر پژوهش و نوآوری در زمینه‌های صنعت جوش و بازرسی جوشکاری، توسعه و ترویج فرهنگ مهندسی جوش و بازرسی آن در صنایع کشور، افزایش کیفیت و آسیب شناسی اتصالات جوشی در صنایع مختلف کشور آغاز شد.

هم‌اکنون بیش از ۲ هزار نفر از صنعتگران جوشکار در شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری در طرح‌های مختلف صنعتی، عمرانی، ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند.

زمان برگزاری بیستمین کنفرانس ملی جوش در دانشگاه شهرکرد دو روزه است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها