دیوان محاسبات کشور: پرداخت های بانک کشاورزی به هیأت مدیره از سطح مقرر فراتر نرفته است


دیوان محاسبات کشور: پرداخت های بانک کشاورزی به هیأت مدیره از سطح مقرر فراتر نرفته است

پرداخت های بانک کشاورزی به هیأت مدیره سازمان حسابرسی و دیوان محاسبات کشور:پرداخت های بانک کشاورزی به هیأت مدیره از سطح مقرر فراتر نرفته است به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، سازمان حسابرسی و نیز دیوان محاسبات کشور در دو نامه جداگانه، صورت های مالی حسابرسی شده در سال 1397بانک کشاورزی را اصلاح و تأیید کردند. به گزارش اداره کل روابط عمومی و همکاری های...

پرداخت های بانک کشاورزی به هیأت مدیره

سازمان حسابرسی و دیوان محاسبات کشور:پرداخت های بانک کشاورزی به هیأت مدیره از سطح مقرر فراتر نرفته است

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، سازمان حسابرسی و نیز دیوان محاسبات کشور در دو نامه جداگانه، صورت های مالی حسابرسی شده در سال ۱۳۹۷بانک کشاورزی را اصلاح و تأیید کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ، به دنبال تأییدیه شماره ۹۸۱۷۲۷۵ مورخ ۱۳۹۸/۸/۱۹ سازمان حسابرسی درباره اصلاح اشتباه صفحه ۱۶۵ صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ ، دیوان محاسبات نیز طی شماره نامه ۶۹۱/۵۱۴۰۳/د مورخ ۱۳۹۸/۸/۱۹ ، بروز این اشتباه را تأیید و آن را ناشی از نقل و انتقال اعداد و تایپ دانست و اسناد مرتبط با این موضوع را پیوست کرد.

براساس این گزارش، دیوان محاسبات در ۲ بند جداگانه تکذیبیه اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی درباره خبر مندرج درپایگاه خبری نود اقتصادی در خصوص پاداش اعضای هیأت مدیره بانک کشاورزی را تأیید و اعلام کرد، بررسی های گروه حسابرسی حاکی از آن است که عدد ۶۰۹۶۲ میلیون ریال مندرج در صفحه ۱۶۵ صورت های مالی صحیح نیست و رقم صحیح ۶۹۶۲ میلیون ریال است.

این گزارش می افزاید: دیوان محاسبات تصریح کرده است ؛ حقوق و مزایای اعضای هیأت مدیره هر ۳ ماهه و در پایان هر سال مورد پایش و بررسی قرار می گیرد . بررسی و پایش صورت گرفته درباره حقوق و مزایای سال ۱۳۹۷ اعضای هیأت مدیره بانک کشاورزی نشان می دهد پرداخت های صورت گرفته خارج از سقف مقرر در مصوبه شماره ۶۴۷۴۴۴ مورخ ۱۳۹۵/۵/۱۱ شورای حقوق و دستمزد نبوده و براین اساس صحت تکذیبیه اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی تأیید می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی