برگزاری برنامه های ویژه هشتم و نهم ربیع الاول در مسجد «شهدا» سیوند


برگزاری برنامه های ویژه هشتم و نهم ربیع الاول در مسجد «شهدا» سیوند

حجت الاسلام پیش قدم سیوندی با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه هشتم و نهم ربیع الاول در مسجد «شهدا» سیوند، گفت: این برنامه های ویژه شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام «احسان پیش قدم سیوندی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: گرامیداشت مناسبت های مذهبی از جمله برنامه هایی است که همواره در برنامه های کانون مدنظر قرار دارد و برای اهالی شهر در مسجد برگزار می شود که مورد استقبال هم واقع می شود.

مسئول کانون فرهنگی و هنری «سفیران نور» شهر سیوند افزود: به مناسبت فرا رسیدن هشتم ربیع الاول و شب شهادت امام حسن عسکری (ع) مردم سیوند عرض تسلیت به پیشگاه امام زمان (عج)، در مسجد شهدای این شهر با اقامه سوگواری و عزاداری ابراز کردند.

امام جماعت مسجد «جامع» سیوند خاطرنشان کرد: این مراسم هر ساله در شب شهادت با سخنرانی امام جماعت مسجد شهدای این شهر و همچنین عزاداری برپا می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج) در مسجد شهدای سیوند، گفت: همزمان با نهم ربیع الاول مراسمی با حضور خیل عاشقات حضرت حجت (عج) پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد که با سخرانی، قرائت دعای فرج و سلامتی امام زمان (عج) همراه بود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه