نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان گشایش یافت


نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان گشایش یافت

اهواز - ایرنا - سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان شامگاه دوشنبه با حضور امید حاجتی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از روسای هیات‌های ورزشی خوزستان، در اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا این نمایشگاه در متراژ یک هزار متر و ۶۰ غرفه با حضور شرکت‌ها و فعالان حوزه تجهیزات ورزشی برگزار شده است؛ شرکت ‌های ارایه دهنده تجهیزات باشگاه‌ های ورزشی و مکمل‌ های خوراکی از استان ‌های تهران، اصفهان، فارس و خوزستان و تعدادی از هیات های ورزشی خوزستان در این نمایشگاه حضور دارند.

مسئول برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان گفت: ارایه آخرین دستاوردها و فناوری های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توسعه ورزش ‌های پایه و ورزش مدارس، آشنایی با پیشرفت ‌های حوزه تجهیزات ورزشی، ایجاد فضای رقابتی و ارتقای کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

احسان حاجی نجف بیان کرد: این نمایشگاه که با رویکرد اصلاح سبک زندگی و سلامت همگانی و با هدف توجه ویژه به حوزه ورزش کشور، ارتقای ورزش‌ های همگانی و قهرمانی و توسعه اماکن ورزشی راه‌اندازی شده، بخشی از فضای خود را به حضور رسانه‌ها و مطبوعات فعال در حوزه ورزش کشور اختصاص داده است.

وی گفت: سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی از ۲۰ تا ۲۴ آبان در محل دایمی نمایشگاه های بین ‌المللی خوزستان برپا شده و علاقه ‌مندان برای بازدید می ‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟