پوستر امسال با المان های سرو نقره‌ای طراحی شده است


  پوستر امسال با المان های سرو نقره‌ای طراحی شده است

مدیر هنری ششمین دوسالانه طراحی گرافیک با بیان اینکه پوستر امسال همانند سال‌های قبل با المان های سرو نقره‌ای طراحی شده است، گفت: در سرو آن از اِلمان‌های هنر ایرانی مثل آینه‌کاری و در بخش نوشتاری هم از سیاه‌مشق الهام گرفته‌ام.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست رسانه ای ششمین دوسالانه طراحی گرافیک «سرو نقره‌ای» صبح امروزدوشنبه 20 آبان با حضور محسن سلیمانی دبیر سرو نقره ای ، فاطمه کرکه آبادی رئیس انجمن صنفی طراحان گرافیک، مهردخت دارابی، دبیر انجمن، مازیار زند مسئول واحد فرهنگی، مهرداد احمدی شیخانی و مسعود سپهر اعضای هیات مدیره انجمن و مهدی فاتحی مدیر هنری دوسالانه، در خانه هنرمندان شماره 2 برگزار شد.

در این نشست «مهدی فاتحی» مدیر هنری ششمین دوسالانه طراحی گرافیک درباره طراحی پوستر«سرو نقره‌ای گفت: همانند سال‌های پیش در طرحی پوستر سرو نقره‌ای از المان‌هایی که برای این رویداد وجود داشت استفاده شده است.

طراح پوستر سرو نقره ای با بیان اینکه من در طراحی آثارم به هویت ایرانی نگاه ویژه‌ای دارم ، اظهار کرد: در این پوستر المان اصلی کار یعنی سرو نقره‌ای را به شکل قطعات آینه‌کاری، معرق و نقوش هندسی خاتم‌کاری ایرانی شکل دادم و نگاه رسیدن از جزء به کل را در آن داشتم. قطعاتی که در اطراف کادر پخش هستند می‌توانند سمبل اعضای انجمن باشند که در مرکز کار در کنار یکدیگر جمع شده و سرو نقره‌ای را شکل می‌دهند، در بخش نوشتاری پوستر نیز از سیاه‌مشق ایرانی استفاده کرده‌ام که پیرو کانسپت سرو نقره‌ای در نمایش مشقی است که اعضای انجمن در طول دو سال دارند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا