برگزاری همایش نقش مرکز وکلا و کارشناسان رسمی در حقوق عامه در شیراز


برگزاری همایش نقش مرکز وکلا و کارشناسان رسمی در حقوق عامه در شیراز

همایش نقش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با محوریت کرامت انسانی و حقوق عامه در طرح تحول این قوه ٢٢ آبانماه به میزبانی شیراز برگزار می‎شود.

دبیر همایش نقش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه شنبه ۱۸ آبان در یک کنفرانس خبری بیان کرد: این همایش یک روزه به همت مرکز وکلای قوه قضاییه و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس روز و چهارشنبه ٢٢ آبانماه در مرکز رفاهی دادگستری استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

اسفندیار فرهمند خاطرنشان کرد: در این همایش دکتر محمد مصدق؛ معاون حقوقی قوه قضاییه، دکتر عنایت‌الله رحیمی؛ استاندار فارس، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی؛ رئیس کل دادگستری فارس، دادستان شیراز و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور دارند و به ایراد سخن می‌پردازند.

عضو هیئت مدیره مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه فارس همچنین به برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه که در اواخر اذرماه برگزار می شود هم اشاره و عنوان کرد که براساس آمار مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور، ۱۰۷ هزار نفر از حقوقدانان برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

فرهمند گفت: در این آزمون نخبه گزینی مطرح شده، پذیرفته شدگان پس از طی مراحل مصاحبه احراز شرایط و صلاحیت علمی و عملی، در مصاحبه اختبار نیز شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال