مولانا محمد عبدالله: “اعلام نتایح ابتدایی به تاریخ 23 عقرب ممکن نخواهد بود”


مولانا محمد عبدالله: “اعلام نتایح ابتدایی به تاریخ 23 عقرب ممکن نخواهد بود”

مولانا محمد عبدالله یک تن از کمینشران کمیسیون مسقتل اتنخابات می گوید که اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری به تاریخ 23 عقرب ممکن نخواهد بود. اما مولانا محمد عبدالله، روز جمعه (17 عقرب) به خبرنگاران گفت: “با توجه به ظرفیت کاری که داریم، مسیر راه و مشکلاتی که پیش رو داریم به نظر من اعلام نتایج ابتدایی به تاریخ 23 عقرب ممکن نخواهد...

مولانا محمد عبدالله: “اعلام نتایح ابتدایی به تاریخ 23 عقرب ممکن نخواهد بود”

مولانا محمد عبدالله یک تن از کمینشران کمیسیون مسقتل اتنخابات می گوید که اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری به تاریخ ۲۳ عقرب ممکن نخواهد بود.

اما مولانا محمد عبدالله، روز جمعه (۱۷ عقرب) به خبرنگاران گفت: “با توجه به ظرفیت کاری که داریم، مسیر راه و مشکلاتی که پیش رو داریم به نظر من اعلام نتایج ابتدایی به تاریخ ۲۳ عقرب ممکن نخواهد بود.”

قرار بود مطابق جدول زمان بندی کمیسیون انتخابات نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری به (روز شنبه ۲۷ میزان) و نتایج نهایی را به تاریخ (۱۶ عقرب) اعلام کند. مقام‌های این کمیسیون برخی مشکلات فنی را علت تاخیر اعلام نتایج ابتدایی و نهایی انتخابات دانسته بود.

اما حوا علم نورستانی رئیس کمیسیون انتخابات گفته بود که نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری ششم میزان به تاریخ ۲۳ عقرب ماه جاری اعلام می شود.

از سوی هم زهره بیان شینواری، رییس این کمیسیون شکایات انتخاباتی گفته است که بر اساس فیصله‌های قانونی این اداره، کمیسیون انتخابات باید بی‌درنگ روند بازشماری آرای محلات مشخص‌ شده را آغاز کند.

به گفتۀ خانم شینواری، آرای دو هزار و ۱۱۸ محل رای‌دهی نیاز به بازشماری دارند.

اما آقای عبدالله می‌گوید که تا اکنون هیچ گام عملی برای بازشماری آرا از سوی این کمیسیون برداشته نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !